logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji

VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.

17.07.2024 | Personalia | przeczytano: 89 razy
Finał kulinarnego konkursu marki Tarczyński

Jakiego dania Julia Żugaj jeszcze nigdy nie jadła? Które warzywo kocha najbardziej i dlaczego nie chodzi na grzyby? O tym gwiazda polskich mediów społecznościowych opowiedziała przy okazji testowania 5 finałowych przepisów na idealne śniadanie z parówkami Tarczyński Naturalnie. Autor wybranego przez Julię Żugaj przepisu na hiszpańską tortillę z parówkowym twistem otrzyma unikatowy złoty naszyjnik PARÓWKOŻERCÓW.

11.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 345 razy (komentarzy: 5)
18 lat Publicon: Relacje ponad algorytmy

Publicon 18 lat temu obsłużył swojego pierwszego klienta. Od tego momentu firma na stałe wpisała się w grono największych niezależnych agencji PR w Polsce, obsługując już blisko 200 marek. Oprócz świętowania jubileuszu, Publicon przedstawił także nowe pozycjonowanie. Claim – „Human Touch”, podkreśla, jak istotny w czasach AI jest ludzki wymiar współpracy z Klientem.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 286 razy
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee

Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.

20.05.2024 | Personalia | przeczytano: 438 razy
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji strategii rozwoju marki na rynku niemieckim.

19.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 688 razy (komentarzy: 10)
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński

Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj, ambasadorki kampanii, otrzyma złoty naszyjnik. W puli nagród do zdobycia są także eleganckie szlafroki oraz stylowe apaszki.

17.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 701 razy
Kampania Tarczyński: Julia Żugaj dołącza wśród Parówkożerców

12 marca 2024 r. – Po dużym sukcesie działań reklamowych ze Smolastym, firma Tarczyński rusza z nową kampanią Parówkożerców. Czas więc na kolejne głośne nazwisko! Tym razem twarzą kampanii została bijąca rekordy popularności influencerka Julia Żugaj, która ma apetyt na jeszcze więcej. Poprzez aktywne działania reklamowe Tarczyński umacnia swoją pozycję w popularnej wśród Polaków kategorii parówek.

13.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 553 razy
Tarczyński „znowu by coś zjadł”

5 marca 2024 r. – Wystartowała nowa kampania reklamowa, prezentująca nowości w kategorii kabanosów. Szeroko zakrojone działania promocyjne prowadzone będą m.in. w telewizji, digitalu oraz w kinach. Tym samym firma konsekwentnie buduje świadomość marki jako niekwestionowanego, innowacyjnego lidera kategorii kabanosów.

06.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 455 razy
Smolasty i Tarczyński ogłaszają konkurs

Smolasty w ostatnich miesiącach rozbudził apetyt swój i fanów. Artysta zaskoczył spotem reklamowym pełnym przepychu, a teraz idzie o krok dalej i zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania są unikatowe nagrody: złoty sygnet, charakterystyczne puchowe kamizelki czy designerskie okulary przeciwsłoneczne. Aby otrzymać jeden z wyjątkowych gadżetów należy stworzyć autorski przepis na hot doga z wykorzystaniem parówki marki Tarczyński. Najciekawszy i najsmaczniejszy przepis na hot doga wybierze nie kto inny, jak sam Smolasty.

04.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 900 razy (komentarzy: 1)
Marka Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu

Marka Tarczyński informuje, że znów została Sponsorem Głównym tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy we Wrocławiu. Wspólnym celem już 32. finału WOŚP jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania oraz rehabilitacji płuc pacjentów znajdujących się na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Tarczyński S.A. wspiera inicjatywę Jerzego Owsiaka od wielu lat, a już po raz piąty jako Sponsor Główny wrocławskiego finału. Firma przygotowała wiele atrakcji i niespodzianek dla wszystkich zaangażowanych w to wyjątkowe wydarzenie.

03.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 656 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764