logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie

Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.

16.10.2020 | przeczytano: 300 razy
Tarczyński Naturalnie w radiu

W tym tygodniu wystartowała nowa kampania radiowa marki Tarczyński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media

09.10.2020 | przeczytano: 246 razy
Red8 Advertising autorem kreacji kampanii parówek Tarczyński Naturalnie

Agencja Red8 Advertising przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Tarczyński, tym razem promującą parówki z linii Tarczyński Naturalnie. Kampania jest kontynuacją dotychczasowej platformy komunikacyjnej marki Tarczyński opartej na budowaniu dumy z polskiego produktu w różnych częściach świata.

08.09.2020 | przeczytano: 1000 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Ponad 7 milionów widzów bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa. 3 miliony złotych zebrane dzięki akcji „Reklama na ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zostanie przeznaczone na wsparcie służb medycznych.

06.04.2020 | przeczytano: 1399 razy
Startuje Tarczyński Studio Live

Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.

27.03.2020 | przeczytano: 897 razy (komentarzy: 4)
Nowi eksperci w zespole Locomotive

Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.

20.01.2020 | przeczytano: 539 razy
Polska Izba Ubezpieczeń z kampanią #niezaklinaj

Polska Izba Ubezpieczeń rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem #niezaklinaj. Jej celem jest uświadomienie Polakom rosnących zagrożeń i konsekwencji zmian klimatycznych. PIU podkreśla, że aby chronić się przed skutkami zjawisk atmosferycznych, konieczna jest odpowiednia prewencja i dobre ubezpieczenie.

24.07.2019 | przeczytano: 922 razy
Onemulti dla Polskiej Izby Ubezpieczeń

OneMulti rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Ubezpieczeń. Agencja została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie działań public relations, w tym pozycjonowanie ekspertów Izby i przygotowywanie materiałów eksperckich na jej blogi.

01.07.2019 | przeczytano: 241 razy

Kongres Stanów Zjednoczonych wystosował list otwarty, w którym prosi dyrektora generalnego Google, Sundara Pichai, o szczegółowe wyjaśnienie, dlaczego jego firma utrzymuje bazę danych zawierającą dokładne informacje o lokalizacji setek milionów konsumentów

30.04.2019 | przeczytano: 230 razy
„Wyborczy Grill” wraca do WP

Wirtualna Polska rusza z nową odsłoną „Wyborczego Grilla”, drugi sezon będzie poświęcony kampanii wyborczej do Europarlamentu. Premiera na stronie głównej WP w poniedziałek, 8 kwietnia o godz. 15:00. Program prowadzi Marek Kacprzak. Gościem pierwszego odcinka będzie poseł PiS, Dominik Tarczyński.

08.04.2019 | przeczytano: 395 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764