logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyn: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Smolasty i Tarczyński startują z dużą kampanią

Ikona popkultury i polski love brand łączą siły. Kampania realizująca strategię „Wszyscy są parówkożercy” właśnie ruszyła w internecie. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek. Nowa kampania to nie tylko zaskakujące spoty, ale też szereg aktywności w social mediach oraz angażujące niespodzianki.

07.09.2023 | przeczytano: 617 razy
„Oglądamy-przekąszamy” - Tarczyński promuje Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski

Idealne do przekąszania, gdy mecz wkracza w decydującą fazę. Marka Tarczyński ruszyła z kampanią telewizyjną promującą kabanosy jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Spoty i billboardy można już obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych naszego kraju.

14.06.2023 | przeczytano: 775 razy
Grzegorz Kłusek dołącza do Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączył Grzegorz Kłusek na stanowisko Business Development Manager. Wcześniej związany był m.in. z Opus B oraz Dziadkiem do orzechów.

03.01.2023 | przeczytano: 938 razy
Ewa Sulewska objęła stanowisko Head of Content w agencji Dziadek do orzechów

Ewa Sulewska, do tej pory Content Manager w agencji Dziadek do orzechów, awansowała na stanowisko Head of Content.

02.01.2023 | przeczytano: 534 razy
Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie

5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku lat, będąc aktualnie jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych.

02.12.2022 | przeczytano: 406 razy
Tarczyński: piłkarska kampania marki

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących jej piłkarskich spotach.

17.11.2022 | przeczytano: 1087 razy
Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.

08.11.2022 | przeczytano: 872 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Rusza najnowsza kampania parówek Tarczyński Naturalnie

Znany producent z dominującą pozycją rynkową w kategorii parówek premium ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Tym razem z wielką zagadką w tle. Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.

10.10.2022 | przeczytano: 520 razy
Ruszyła pierwsza wielokanałowa kampania reklamowa marki Tarczyński za granicą

5 września marka Tarczyński oficjalnie rozpoczęła swoją pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Cel to promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy online oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma obecna jest tam już od kilku lat, będąc aktualnie jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych w kategorii premium.

07.09.2022 | przeczytano: 697 razy

Krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki PORTA w 2022 roku.

24.03.2022 | przeczytano: 291 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764