logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tarczyn: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Tarczyński: piłkarska kampania marki

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących jej piłkarskich spotach.

17.11.2022 | przeczytano: 233 razy
Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.

08.11.2022 | przeczytano: 324 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Rusza najnowsza kampania parówek Tarczyński Naturalnie

Znany producent z dominującą pozycją rynkową w kategorii parówek premium ponownie stawia na międzynarodowy, filmowy styl komunikacji. Tym razem z wielką zagadką w tle. Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.

10.10.2022 | przeczytano: 199 razy
Ruszyła pierwsza wielokanałowa kampania reklamowa marki Tarczyński za granicą

5 września marka Tarczyński oficjalnie rozpoczęła swoją pierwszą wielokanałową kampanię na Litwie. Cel to promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmują kluczowe kanały telewizyjne, reklamy online oraz ekspozycję w punktach sprzedaży (POS). Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma obecna jest tam już od kilku lat, będąc aktualnie jednym z liderów sprzedaży przekąsek mięsnych w kategorii premium.

07.09.2022 | przeczytano: 247 razy

Krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji marki PORTA w 2022 roku.

24.03.2022 | przeczytano: 167 razy
Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”

Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią „Po miejscowemu” skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc.

28.06.2021 | przeczytano: 563 razy
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn

Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.

17.05.2021 | przeczytano: 514 razy

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński, niekwestionowanego lidera w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce.

18.01.2021 | przeczytano: 271 razy
Tomasz Jakubiak nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie

Znany z zamiłowania do mięsa szef kuchni Tomasz Jakubiak został nową twarzą marki Tarczyński Naturalnie. Kucharz poprowadzi program „Przepis na Naturalne Poranki”, który emitowany będzie na platformie YouTube.

16.10.2020 | przeczytano: 608 razy
Tarczyński Naturalnie w radiu

W tym tygodniu wystartowała nowa kampania radiowa marki Tarczyński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media

09.10.2020 | przeczytano: 1083 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764