logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tauron: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 126
Nav Agency poprowadzi platformę „Bezpieczniki Taurona”

Przez kolejne 3 lata NAV agency będzie odpowiedzialna, wspólnie z zespołem TAURON Dystrybucji, za kompleksowy rozwój metodyczny platformy edukacyjnej, której najważniejszym celem jest przekazywanie zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych.

12.02.2024 | przeczytano: 326 razy
Endorfina Events podsumowuje rok 2023

Agencja oszacowała przychody na poziomie 50 mln PLN realizując łącznie 237 projektów. Dołączyła do 27names – największej sieci niezależnych agencji eventowych w Europie, rozbudowała stałą strukturę do 34 osób rozwijając nowe kompetencje, zrealizowała szereg wydarzeń korporacyjnych, które miały miejsce w Polsce i regionie, wystartowała Beksiński.Live – swój pierwszy autorski cykl wydarzeń biletowanych oraz została uznana Agencją Eventową Roku. 2024 będzie zaś rokiem jubileuszowym, w którym agencja świętować będzie 15-lecie istnienia na rynku.

11.01.2024 | przeczytano: 562 razy
Contenthouse zmienia identyfikację wizualną

Nowa identyfikacja agencji contentmarketingowej wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.

20.10.2023 | przeczytano: 592 razy
AMS z nagrodą specjalną Carbon Footprint Challenge Awards

W trakcie 4. edycji szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit 2023 firma AMS została nagrodzona za długoletnie zaangażowanie w sprawy ekologiczne i wsparcie działań Carbon Footprint Foundation. Ponadto, EKO wiaty AMS uzyskały certyfikat Carbon Footprint Approved.

19.10.2023 | przeczytano: 321 razy
AMS ogłasza pierwszą strategię środowiskową w branży OOH

11 października 2023 r. AMS, lider reklamy Out-of-Home, ogłosił strategię środowiskową na lata 2023-2027. W jej ramach firma planuje zintensyfikować dotychczasowe działania na rzecz redukowania śladu węglowego w całym łańcuchu wartości, rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażania rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych. To pierwszy tego typu dokument w polskiej branży OOH.

12.10.2023 | przeczytano: 397 razy
Murale na stacjach energetycznych Taurona

W Legnicy, Głogowie, Polkowicach i Lubinie na wybranych obiektach energetycznych już niebawem pojawią się murale, które zastąpią nieestetyczne, często poniszczone lub zdemolowane elewacje stacji transformatorowych. TAURON Dystrybucja i Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna podpisały porozumienie o wspólnych działaniach w tym zakresie.

25.08.2023 | przeczytano: 423 razy
T-mobile stawia na prośrodowiskową reklamę OOH

T-Mobile jeden z największych operatorów sieci telefonii komórkowych w Polsce do swoich działań promocyjnych wykorzystuje eko rozwiązania od AMS, które kompleksowo uwzględniają troskę o środowisko. Dzięki reklamie marki na EKO Premium Citylightach dodatkowo zostanie posadzonych 120 drzew na terenie Polski.

24.08.2023 | przeczytano: 505 razy
Kraków 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Kraków 2023

Prace nad uchwałą w Krakowie rozpoczęły się w październiku 2015 r. Przez ten czaswyłożono 3 projekty. 26 lutego 2020 r. Rada Miasta Krakowa zdecydowaną większością głosów przyjęła uchwałę krajobrazową. Uchwała została opublikowana 9 marca 2020 r. w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego i zaczęła obowiązywać 1 lipca 2020 r.

08.05.2023 | przeczytano: 1081 razy
Katowice i AMS realizują projekt „Zielony przystanek na wiosnę”

Wiceprezydent Katowic Bogumił Sobula oddał do użytku mieszkańcom pierwszy z 22 zielonych przystanków, które powstają w ramach współpracy miasta i AMS – lidera działań prośrodowiskowych w reklamie Out-of-Home. O lokalizacji samowystarczalnych EKO wiat zdecydowali w plebiscycie mieszkańcy Katowic i pasażerowie komunikacji miejskiej.

24.04.2023 | przeczytano: 424 razy
Katowice i AMS realizują projekt „Zielony przystanek na wiosnę”

Wiceprezydent Katowic Bogumił Sobula oddał do użytku mieszkańcom pierwszy z 22 zielonych przystanków, które powstają w ramach współpracy miasta i AMS – lidera działań prośrodowiskowych w reklamie Out-of-Home. O lokalizacji samowystarczalnych EKO wiat zdecydowali w plebiscycie mieszkańcy Katowic i pasażerowie komunikacji miejskiej.

20.04.2023 | przeczytano: 724 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 126)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764