logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Technavio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR

Nowe technologie zmieniają branżę PR. Agencje wykorzystują analizę dużych zbiorów danych, aby uzyskać unikatowe informacje od konsumentów i stworzyć skuteczniejsze kampanie. Sztuczna inteligencja w połączeniu z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością pozwala z kolei na lepsze dotarcie do klientów. – Przyszłością branży PR jest przejście w kierunku integracji danych i zwiększone wykorzystanie technologii VR, AR i MR oraz technologii immersyjnych – ocenia John Dalton, założyciel London School of Public Relations.

27.03.2020 | przeczytano: 581 razy
Technologia rozszerzonej rzeczywistości wkrótce zastąpi smartfony

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość nie jest tylko chwilową modą – przekonują specjaliści zajmujący się jej tworzeniem i zapowiadają dalsze wzrostowe trendy w branży. W rozwój wirtualnej, rozszerzonej i mieszanej rzeczywistości włączają się informatyczni giganci, tacy jak Google, Microsoft, Facebook czy Apple. VR i AR może być wykorzystywana nie tylko w grach, ale i w szkoleniach, symulacjach na potrzeby przemysłu, a nawet w medycynie. Przełomem może się okazać debiut VR w e-sporcie. Już niebawem, zamiast smartfona w ręku, będziemy nosić okulary z rozszerzoną rzeczywistością.  W przyszłości okulary zastąpią specjalne soczewki.

11.05.2018 | przeczytano: 424 razy
Do 2021 r. globalny rynek telewizyjny będzie wart 373 mld dolarów

Globalny rynek telewizyjny do 2021 r. będzie wart blisko 373 mld dolarów. Zmiany na tym rynku nie są rewolucyjne, ale ewolucja następuje w sposób ciągły. W najbliższych latach coraz większą rolę będzie odgrywać technologia eye trackingu, czyli śledzenia ruchu gałek ocznych, która zgromadzi dane o zainteresowaniach i nawykach użytkowników, przenosząc widzów do wirtualnego świata.

11.10.2017 | przeczytano: 644 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764