logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Telescope: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Kampania społeczna „Od początku”

66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.

14.06.2019 | przeczytano: 812 razy
Abanana poprowadzi komunikację Tato.Net w internecie

Tato.Net to inicjatywa inspirująca mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. Misją Tato.Net jest pomagać w kształtowaniu postawy świadomego i odpowiedzialnego ojcostwa wśród współczesnych mężczyzn.

19.12.2017 | przeczytano: 596 razy
Start najnowszej kampanii Fundacji Mamy i Taty

Kampania dedykowana jest ojcostwu. Jej główne elementy to raport "Ojcowie 2017" dostępny bezpłatnie na stronie kampanii: www.fajniebyctata.pl oraz spoty telewizyjne i radiowe.

13.01.2017 | przeczytano: 533 razy
Złote Spinacze 2015: Zwycięzcy 13. edycji konkursu

Znamy zwycięzców 13. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 26 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.

07.12.2015 | przeczytano: 2585 razy
25 lat Konwencji o Prawach Dziecka: nowa kampania RPD

25 lat temu uchwalono Konwencję o Prawach Dziecka. W związku z tą rocznicą Rzecznika Praw Dziecka przypomina w kampanii zrealizowanej przez agencję Telescope o prawie dziecka do szacunku.

05.11.2014 | przeczytano: 1702 razy
Trzecia edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”

Determinacja, odwaga, wytrwałość – to cechy, które powinny charakteryzować każdego sportowca. Czy zdajemy sobie sprawę z tego, że życie ze stwardnieniem rozsianym (SM) skłania osoby chore do podejmowania równie zaciętej walki o złoty medal, który dla jednych pacjentów oznacza utrzymanie dotychczasowej sprawności, a dla innych możliwość samodzielnego wykonywania prostych, codziennych czynności?

05.05.2014 | przeczytano: 1051 razy

23 stycznia 2012 roku, tuż po dniu Dniu Babci i Dziadka, Fundacja Kidprotect.pl wspólnie z partnerami rozpoczyna kampanię „Wnuki w sieci” dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w internecie, a skierowaną do Babć i Dziadków. W kampanii udział wzięli aktorzy Kazimiera Utrata, Jerzy Trela, Stanisław Mikulski, a także znany rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog dziecięca Dorota Zawadzka.

23.01.2012 | przeczytano: 715 razy
50 najlepszych stron WWW według TIME'a

Magazyn TIME opublikował coroczną listę pięćdziesięciu najlepszych stron internetowych. Tak, jak w poprzednich latach, również teraz na liście znalazło się dosyć dużo witryn, które raczej nie są powszechnie znane.

06.09.2009 | przeczytano: 1401 razy

Microsoft z pewnością nie zalicza się do firm, które byłyby znane z darmowego oprogramowania. Jednak ostatnio gigant z Redmond zaczyna oferować bezpłatne aplikacje, co ma zatrzeć niekorzystny wizerunek monopolisty.

21.05.2008 | przeczytano: 869 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764