logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tetra Pak: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Tetra Pak ogłasza cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania

Firma Tetra Pak, światowy lider w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, ogłasza start kampanii „Wybierz naturę. Wybierz karton”. Jej celem jest przedstawienie dążeń firmy do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu.

26.04.2021 | przeczytano: 259 razy
Group One rozwija dział PR

W styczniu 2021 do agencji Labcon (Group One) dołączyła Agnieszka Byczot obejmując stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za rozwój oferty i zespołu PR w ramach Labcon, a także za dział PR korporacyjnego Group One.

25.03.2021 | przeczytano: 389 razy
Stora Enso i Tetra Pak planują budowę linii do recyklingu

Stora Enso i Tetra Pak łączą siły, aby zbadać możliwości budowy nowej linii do recyklingu zużytych opakowań kartonowych po napojach. Celem jest znaczące zwiększenie poziomu recyklingu tego typu opakowań w Europie Środkowej i Wschodniej.

17.11.2020 | przeczytano: 547 razy
Karton Natura Life firmy Stora Enso z proekologicznym certyfikatem Nordic Swan Ecolabel

Stora Enso poinformowała, że produkowany przez nią w pełni odnawialny, brązowy karton Natura Life, przeznaczony do produkcji opakowań na napoje, otrzymał prestiżowy certyfikat Nordic Swan Ecolabel. Popularna, zwłaszcza w krajach skandynawskich, tzw. „ekoetykieta” potwierdza, że wykonane na bazie Natura Life opakowania są przyjazne dla środowiska i wytwarzane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.

23.03.2020 | przeczytano: 465 razy
Dobry sok w dobrym opakowaniu

Sokpol, producent soków, nektarów i napojów, jest pierwszą firmą na polskim rynku, która zdecydowała się wprowadzić do oferty produkt w opakowaniu pochodzenia roślinnego Tetra Pak. Kartony Tetra Pak w ponad 80% składają się z materiałów odnawialnych (pochodzenia stricte roślinnego) i są wyprodukowane z papieru (celulozy) wytworzonej z drewna z certyfikatem FSC. Także zakrętka wykonana została z surowca pochodzenia roślinnego – trzciny cukrowej. Ich w pełni roślinne pochodzenie znacznie redukuje wydobycie paliw kopalnych i emisję dwutlenku węgla w całym cyklu życia produkty. Co ważne, to opakowanie kartonowe nie ma zewnętrznej, błyszczącej powłoki – jest matowe (to tak zwane opakowanie typu „craft”). Zachowuje ono przy tym wszelkie właściwości opakowań Tetra Pak, które były znane do tej pory – w pełni chroni produkt przed wpływem czynników zewnętrznych, a co za tym idzie, pozwala zachować wartości smakowe soku oraz zawarte w nim witaminy.

09.12.2019 | przeczytano: 552 razy
Koenig & Bauer kontynuuje realizację strategicznych projektów

W pierwszym półroczu 2019 roku grupa Koenig & Bauer osiągnęła duże postępy w realizacji strategicznych projektów na rzecz zrównoważonego, rentownego wzrostu. Prezes Zarządu,  Claus Bolza-Schünemann, poinformował o udanym rozpoczęciu wspólnego przedsięwzięcia z firmą Durst  oraz o dobrych perspektywach: „Po uzyskaniu zezwolenia ze strony Urzędu Antymonopolowego na początku maja 2019 oficjalnie zawiązaliśmy spółkę Joint Venture z udziałami 50/50 z pionierem w zakresie druku inkjetowego, a z dniem 1. sierpnia 2019 pozyskaliśmy na stanowisko dyrektora zarządzającego spółki Koenig & Bauer Durst doświadczonego eksperta. Przemysł druku pudełek składanych oraz tektury falistej wydaje nam się dawać znakomitą szansę rozwoju dla cyfrowych linii produkcyjnych, sprawdzających się w przypadku niewielkich, zindywidualizowanych nakładów. Branża domaga się tu ekonomicznych i elastycznych rozwiązań. Obok maszyny VariJET 106 przeznaczonej do cyfrowego zadruku pudełek składanych do portfolio spółki joint venture należą także urządzenia CorruJET 170 firmy Koenig & Bauer oraz SPC 130 firmy Durst przeznaczone do cyfrowego druku bezpośredniego na tekturze falistej, a także wszelka działalność związana z farbami drukarskimi oraz usługami serwisowymi“.

30.08.2019 | przeczytano: 396 razy
Koenig & Bauer dąży do 1,5 mld € obrotu

Sukcesy osiągnięte w obszarze wzrastającego i mniej wrażliwego na zmiany koniunkturalne druku opakowaniowego pozwoliły grupie Koenig & Bauer na zrównoważony, przynoszący dochody wzrost; przy jednoczesnym ukierunkowaniu strategicznym.

29.03.2019 | przeczytano: 622 razy

PR Hub opracowała strategię komunikacji najnowszej inwestycji firmy Tetra Pak na rzecz zwiększenia skali recyklingu opakowań kartonowych w Polsce. Celem działań jest poszerzenie wiedzy społeczeństwa w zakresie ekologicznego charakteru opakowań kartonowych oraz zachęcenie do postaw służących środowisku naturalnemu.

02.08.2018 | przeczytano: 395 razy
Podsumowanie 10. edycji targów Packaging Innovations

– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem Marcin Suchocki, Sales Manager firmy PC Print. Trudno o lepsze podsumowanie 10. edycji najciekawszego wydarzenia w Europie Środkowej, dedykowanego branży opakowań. W tym roku Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odwiedziło ponad 5000 osób.

23.04.2018 | przeczytano: 1546 razy
Tetra Pak wprowadza rozwiązania poprawiające efektywność produkcji

Na zakończonych niedawno targach Hannover Messe firma Tetra Pak przedstawiła nowe rozwiązania służące zwiększeniu efektywności produkcji.

08.05.2017 | przeczytano: 493 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764