logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The GNI Subscriptions Lab: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
„Gazeta Wyborcza” na szczycie rankingu najsilniejszych brandów w Polsce - Top Marka 2020

Tegoroczny ranking Top Marka 2020, obejmujący aż 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce z 50 branż, wygrała „Gazeta Wyborcza”. Dziennik wyprzedził m.in. OLX i PKO Bank Polski, jednocześnie zostając też liderem brandów w kategorii Prasa. Badanie przygotowały magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, analizując ponad 97 mln informacji.

03.11.2020 | Świat mediów | przeczytano: 1009 razy
Gazeta Wyborcza w programie The GNI Subscriptions Lab

„Gazeta Wyborcza” znalazła się w gronie 8 europejskich wydawców wybranych do programu The GNI Subscriptions Lab. Wraz z mediami z 7 krajów zespół dziennika będzie pracować nad wzmocnieniem oferty subskrypcji cyfrowych dzięki wymianie doświadczeń wydawców i wspólnemu szukaniu najbardziej efektywnych rozwiązań.

04.05.2020 | Świat mediów | przeczytano: 472 razy

„Gazeta Wyborcza” znalazła się w gronie 8 europejskich wydawców wybranych do programu The GNI Subscriptions Lab. Wraz z mediami z 7 krajów zespół dziennika będzie pracować nad wzmocnieniem oferty subskrypcji cyfrowych dzięki wymianie doświadczeń wydawców i wspólnemu szukaniu najbardziej efektywnych rozwiązań.

30.04.2020 | Świat mediów | przeczytano: 478 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764