logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

The Media Insight: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17

W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. Współpraca trwa nieprzerwanie od 4 lat i została przedłużona o kolejne 3.

27.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 321 razy
„Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card” – kampania wielokanałowa

Z kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od niedzieli 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca dostępny jest dla klientów sklepów.

03.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 1659 razy
Bank Handlowy wybrał partnera do obsługi mediowej

Citi Handlowy rozstrzygnął przetarg na obsługę digital. Od czerwca rozpoczyna współpracę z agencją mediową The Media Insight należącą do struktur Mindshare Polska.

21.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 661 razy
Kamikaze wspiera Kaufland w obchodach 20-lecia sieci w Polsce

Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Kaufland projekty z okazji dwudziestych urodzin tej sieci w Polsce. Agencja koncentruje się na działaniach w social mediach – obejmują one platformy takie jak: TikTok, Facebook i Instagram - w przypadku tego ostatniego agencja przygotowała m.in. projekt oparty na Augmented Reality. Koncepcję kreatywną urodzinowej kampanii opracowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

04.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 936 razy

Eobuwie.pl oraz MODIVO powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.

22.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 373 razy
Kaufland ogłasza huczne obchody 20. urodzin w jubileuszowej kampanii

Firma Kaufland jest obecna na polskim rynku już od 20 lat. Sieć zachęca do wspólnego świętowania wszystkich klientów, dla których przygotowała liczne urodzinowe niespodzianki, konkursy i niepowtarzalne promocje. Huczne obchody jubileuszu otwiera wyjątkowa kampania „20 lat idę tam, gdzie wszystko mam”.

09.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 584 razy

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, wygrał przetarg na obsługę Grupy Orbico – jednej z największych firm w Europie zajmujących się międzynarodową dystrybucją i logistyką. Od maja br. agencja będzie odpowiedzialna za pełne skoordynowanie procesów marketingowych, w tym zakup mediów online, wprowadzenie automatyzacji i szeroko pojęty consulting w obszarze digital. Współpraca dotyczy wszystkich 19 rynków, na których działa Grupa Orbico.

05.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 413 razy
Kaufland promuje asortyment od lokalnych producentów

Badania potwierdzają, że Polacy coraz chętniej sięgają po regionalne produkty. Ponad 70 proc. respondentów deklaruje gotowość do zapłacenia wyższej kwoty za artykuły spożywcze pochodzące od lokalnych dostawców*. W najnowszej kampanii „Produkty regionalne bliżej niż myślisz” Kaufland pokazuje konsumentom, że tego typu produkty są na wyciągnięcie ręki.

23.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 779 razy
Kaufland Polska kontynuuje współpracę z The Media Insight

Dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturach Mindshare Polska, drugi rok z rzędu wygrał przetarg na obsługę sieci supermarketów Kaufland Polska. W jego wyniku agencja pozostaje odpowiedzialna za zakup oraz optymalizację mediów offline i online. Zajmie się również realizacją działań SEM oraz kampanii w social mediach.  

04.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 620 razy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | Konkursy | przeczytano: 1311 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764