logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

They.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
They.pl z nową kampanią dla Lirene Natura

Marka Lirene wprowadza na rynek nową linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet – Lirene Natura. Za przygotowanie idei, strategii oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja digital marketingu They.pl. Kampania „Z naturą Ci do twarzy” obejmuje działania prowadzone w outdoorze, prasie oraz digitalu.

18.11.2019 | przeczytano: 380 razy

TEDxWarsawWomen ponownie dzieje się w Polsce. Konferencja organizowana na licencji TED, znanego na całym świecie wydarzenia poświęconego rozpowszechnianiu wartościowych idei, już 6 grudnia 2019 roku zagości na deskach Teatru 6. piętro w PKiN w Warszawie. Partnerem wydarzenia została agencja digital marketingu They.pl, która zajmie się m.in. obsługą mediów społecznościowych konferencji.

07.11.2019 | przeczytano: 171 razy
Ruszyła I edycja eko Plebiscytu Lirene

24 października rozpoczęła się I edycja Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura., w którym marka wyróżni najciekawsze proekologiczne inicjatywy, projekty i firmy prowadzone przez kobiety. Trzy nowatorskie przedsięwzięcia cieszące się największą popularnością wśród Internautów otrzymają nagrody w wysokości 10 000 złotych. Natomiast Jury wyróżni jeden projekt, który otrzyma nagrodą główną o wartości 30 000 złotych. Zgłoszenia do plebiscytu potrwają do 15 grudnia.

30.10.2019 | przeczytano: 244 razy

Do grona klientów They.pl dołączyła marka Joanna. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę kanałów social media, oraz działania z zakresu influencer marketingu.

07.08.2019 | przeczytano: 268 razy
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl

Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.

19.07.2019 | przeczytano: 340 razy
They.pl realizuje działania z zakresu digital marketing dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła realizację działań wizerunkowych i efektywnościowych dla Programu Polska Bezgotówkowa.

03.07.2019 | przeczytano: 263 razy

Równo 129 prelegentów, blisko 1300 uczestników, wypełnione po brzegi sale, 2 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy, to bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 5-6 czerwca w Warszawie i przebiegła pod hasłem Re: Growth. Między innowacją a efektywnością.

07.06.2019 | przeczytano: 255 razy

Czy innowacja równa się efektywności? Kiedy trend staje się wrogiem marketera? Czy na fali polskiej dobroczynności mogą wypłynąć także marki? Jak dzięki łamaniu stereotypów hackować wzrost w e-commerce? Już 5-6 czerwca br. w Warszawie blisko 100 uznanych marketingowych ekspertów będzie dyskutować o tym, jak rosnąć – w kontekście procesów, trendów, narzędzi, kampanii, modelów reklamowych i biznesowych oraz organizacji.  Ogłaszamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień trzynastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem Re:Growth. Między innowacją a efektywnością.

12.04.2019 | przeczytano: 650 razy
Ruszyła druga edycja wielkiej loterii Grupy Azoty

Grupa Azoty, wspierająca na co dzień polskie rolnictwo jako producent nawozów, po raz drugi uruchamia loterię, w której klienci marki mają szansę wygrać nagrody pieniężne, a także nowoczesny ciągnik New Holland T4.75S. Organizacja i realizacja projektu kolejny raz zostały powierzone krakowskiej agencji ESKADRA.

21.02.2019 | przeczytano: 639 razy

Do grona klientów They.pl dołączyła marka Crocs. Współpraca obejmuje prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych online oraz sprzedaży w kanale digital.

10.12.2018 | przeczytano: 301 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764