logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tidal: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Telewizor, smartfon, pecet - tak spędzimy Święta

Wielkanoc będzie leniwa – wynika z badania online, przeprowadzonego przez firmę Komputronik. Sieć sklepów z elektroniką w dniach 22 – 26 marca 2024 r. przebadała Polaków, zadając im pytanie, z jakich urządzeń RTV AGD będą korzystali w te Święta. Wyniki są bardzo interesujące. Okazuje się, że najchętniej będziemy… chcieli odpocząć.

29.03.2024 | przeczytano: 274 razy
Podcast „Próba Mikrofonu” w RMF Maxx

RMF MAXX rozpoczął emisję nowego podcastu „Próba Mikrofonu”, w którym Karina Nicińska gości największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. 

10.11.2023 | przeczytano: 381 razy
Kalkulator tantiem: ile „dorzucasz do puli” swemu ulubionemu artyście?

Polska firma technologiczna Omni Calculator opracowała narzędzie obliczające wartość tantiem z serwisów streamingowych na podstawie częstotliwości słuchania muzyki. ​

18.08.2023 | przeczytano: 436 razy
T-mobile: startuje kampania promująca ofertę świąteczną

Na playlistach aplikacji muzycznych pojawiają się już pierwsze świąteczne składanki, a w sklepach czy lokalach przybywa zimowych dekoracji. Ten okres w roku wprowadza nas w dobry nastrój, kojarzy nam się z bliskością i miłą atmosferą. Chcemy więc, aby wszyscy klienci T-Mobile czuli się dobrze właśnie w te Święta, dlatego już 9 listopada startujemy z ofertą świąteczną, w ramach której przygotowaliśmy mnóstwo atrakcyjnych ofert – w tym dla rodzin i domu, a przede wszystkim wiele prezentów!

11.11.2022 | przeczytano: 551 razy

Trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

19.09.2022 | przeczytano: 428 razy
Kampania promująca ofertę Magenta Dom od T-Mobile

Wspólne spędzanie wolnego czasu w domu, bez względu na porę dnia, może być pełne radości. I może jeszcze bardziej cieszyć wszystkich domowników, bo dzięki ofercie Magenta Dom od T-Mobile każdy znajdzie tutaj coś dla siebie: internet światłowodowy, nielimitowany Internet w smartfonie i telewizję. A już w czwartek, 18 sierpnia startujemy z nową kampanią promująca tę ofertę – w spotach będzie można zobaczyć, jakie emocje towarzyszą rodzinom podczas domowych aktywności, takich jak np. wspólne kibicowanie. 

19.08.2022 | przeczytano: 1058 razy
ING: Utwór „Wystarczy” Katarzyny Nosowskiej już w sieci

Do sieci trafił właśnie nowy utwór Katarzyny Nosowskiej „Wystarczy”, który powstał we współpracy z ING Bankiem Śląskim, w ramach akcji Mapa Zero Waste. Piosenka jest wyrazem wsparcia dla idei zero waste i powstawania polskiej Mapy Zero Waste.

04.02.2022 | przeczytano: 797 razy

Dostępny jest już nowy, ulepszony TIDAL. Wszyscy użytkownicy serwisu mogą cieszyć się jeszcze lepszą jakością dźwięku, a dotychczasowe warianty subskrypcji otrzymały nowe nazwy. Pozostałe warunki świadczenia usługi pozostają bez zmian, więc nowy TIDAL to jeszcze lepsza jakość w dotychczasowej cenie.

26.11.2021 | przeczytano: 745 razy
Promocja „Desperados serwuje, Ty imprezujesz”

Ruszyła promocja pod hasłem „Desperados serwuje, Ty imprezujesz”. Do wygrania są głośniki, projektory i grille elektryczne oraz roczne subskrypcje do Tidal Premium i zestawy piwa Desperados. Sprzedaż promocyjna trwa aż cztery miesiące, do 30 września br.  

01.06.2021 | przeczytano: 4051 razy
Plej z Energizer globalnie na 15 rynkach

Agencja Plej odpowiada za kreacje do globalnej komunikacji letnich promocji marki Energizer na 15 rynkach: w krajach nordyckich, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Egipcie, Belgii, Luksemburgu, na Filipinach, w Korei oraz oczywiście w Polsce. Po stronie agencji m.in. kreacje na potrzeby komunikacji w social mediach oraz stworzenie 15 regionalnych landing page’y kampanii.

24.05.2021 | przeczytano: 636 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764