logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tiger: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 125
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola

Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.

02.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 343 razy
DDB FTW Warsaw - DDB Warszawa wkracza w świat gamingu

W momencie gdy czytacie te słowa, 24 miliony osób w Polsce gra w gry. Dlatego agencja DDB Warszawa rusza z DDB FTW Warsaw – polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW. Będzie to departament specjalizujący się w łączeniu brandów ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób, w jakościowej kreacji, komunikacji 360° dla klientów z gamedevu oraz w tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy. 

22.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 424 razy
Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach

Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.

16.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 439 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Doświadczaj, nie nagrywaj... spoty Motorola i NAM w Cinema City

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy wersje spotu, w których Janusz Chabior, znany z wyrazistych ról w takich filmach jak „Służby specjalne”, „Botox”, „Ślepnąc od świateł”, „Kobiety mafii”, czy „Polityka”, namawia widzów, aby podczas seansu skupili się na doświadczaniu kinowych wrażeń, a nie rozpraszali siebie i innych korzystaniem ze smartfonów. Koncepcję kreatywną i produkcję zrealizowała agencja Tigers, a zespół New Age Media zadbał o emisję spotów. Emisja potrwa do końca bieżącego roku.

08.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 430 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink

Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 

14.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 750 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Publicis Worldwide z nową kampanią  dla marki Tiger

„Rób swoje. Powtórz.” to hasło nowej kampanii Tiger (Grupa Maspex) zrealizowanej przez Publicis Worldwide (Publicis Groupe). Działania obejmujące TV, digital oraz social media przygotowane zostały na rynek Polski oraz CEE. To pierwsza kampania agencji dla marki Tiger po wygranym przetargu zimą ubiegłego roku. Publicis Worldwide Poland odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją.

04.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 510 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
(Nie) mówmy o seksie w kampanii Sexedpl

Storytel startuje z kampanią „(Nie) mówmy o seksie”, w ramach której w aplikacji pojawiło się 6 słuchowisk poruszających tematy seksu, ludzkiej seksualności i związanych z nim tabu. Słuchowiska zostały przygotowane we współpracy z fundacją SEXEDPL. Za przygotowanie i promocję kampanii odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot oraz agencja digital marketingu Tigers.

15.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 486 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Konferencja marketingowa Tigers United 7 - Rewolucja AI

Agencja Tigers ogłosiła właśnie kolejną edycję konferencji Tigers United, która odbędzie się już 13 czerwca 2024 roku pod hasłem "Rewolucja AI". Jej uczestnicy będą mieli okazję zagłębić się w świat sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie, odkrywając przy tym pełen potencjał nowych technologii.

29.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 467 razy
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | Konkursy | przeczytano: 1769 razy
Kampania Motorola nagrodzona na Effie Awards 2023

Motorola otrzymała prestiżową nagrodę Effie Awards 2023 w kategorii Consumer Goods za kampanię „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor”. Marka wraz z ambasadorami skupiła się na promocji ważnych dla pokolenia Z wartości, wśród których kluczowe były otwartość oraz różnorodność. Kampania towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo.

09.11.2023 | Konkursy | przeczytano: 1202 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 125)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764