logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TikTok Ad Awards: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5

Sieć sklepów z elektroniką Komputronik zdobyła pierwsze miejsce w konkursie TikTok Ad Awards w kategorii Greatest Performance. Firma została doceniona za wykorzystanie w serwisie TikTok kreatywnej i pomysłowej strategii w celu uzyskania doskonałych wyników w dolnej części lejka marketingowego. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 23 października w restauracji MOXO w Warszawie.

25.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 465 razy

Agencja Space Cat Industries specjalizująca się w marketingu short video, po raz kolejny została uhonorowana prestiżową nagrodą Greatest Creative w konkursie TikTok Ad Awards 2024, za kampanię wprowadzającą markę Lidl Polska na platformę TikTok. To już drugi rok z rzędu, kiedy agencja triumfuje w tej kategorii, po zeszłorocznym sukcesie z Grupą Maspex za kanał Uwielbiam.pl.

24.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 421 razy

Które marki podbiły TikToka w zeszłym roku? Dowiemy się tego już jesienią podczas TikTok Ad Awards, największego na świecie konkursu reklamowego organizowanego przez TikToka. Nagrodzone zostaną najlepsze kampanie, które inspirowały i zaskakiwały kreatywnością. Wśród nominowanych jest aż 13 polskich marek. Główne nagrody na naszym kontynencie zostaną przyznane podczas Europejskiego Grand Prix 27 listopada.

15.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 511 razy

Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji w formacie short video, otrzymała nominację w konkursie TikTok Ad Awards 2024 w kategorii Greatest Creative za kampanię wprowadzającą Lidl Polska na platformę TikTok. W ubiegłym roku agencja zwyciężyła w tej samej kategorii dzięki współpracy z Grupą Maspex.

10.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 410 razy
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024

TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.

12.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 871 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764