logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TikTok: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 718
Marka Cztery Pory Roku z sensualną kampanią kremów do rąk

Czy za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk? W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku udowadnia, że tak! 

22.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 176 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard

Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.

21.01.2025 | Personalia | przeczytano: 432 razy

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.

20.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 405 razy
Agencja On Board Think Kong bada zagrożenia związane z influencer marketingiem

Agencja On Board Think Kong, we współpracy z Agencją Badań Rynku i Opinii SW Research, rozpoczyna badania dotyczące zagrożeń związanych z influencer marketingiem. Celem projektu jest zrozumienie ryzyk, jakie dostrzegają specjaliści, aby pomóc markom lepiej chronić swój wizerunek i unikać potencjalnych kryzysów.

20.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 455 razy
Sześciu nowych influencerów w managemencie agencji Rokmates

Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych. Należą do nich m.in. Fizjotherapist (388 tys. obserwujących na Instagramie), Bladii (935 tys. subskrybentów na YouTubie) czy Paula Mochtak (1,1 mln obserwujących na TikToku).

14.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 265 razy
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom

Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne zaangażowanie Freedom w dostarczanie usług najwyższej jakości na rynku nieruchomości. To pierwszy tego typu projekt w historii firmy, łączący nowoczesne podejście marketingowe z głębokim zrozumieniem potrzeb klientów poszukujących oraz sprzedających swoje nieruchomości.

10.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 364 razy
NYX Professional Makeup wybiera agencję Labcon

W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup. Współpraca zaplanowana jest na cały rok 2025 i obejmie opracowanie sześciu kampanii reklamowych, adaptację globalnych materiałów oraz projektowanie niestandardowych aktywacji konsumenckich i retailowych.

09.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 391 razy

Goniec rozpoczyna 2025 rok przedłużeniem partnerstwa strategicznego z Aquaphor Polska na styczeń. Kampania przeprowadzona w czwartym kwartale 2024 roku wygenerowała 75,4 mln wyświetleń na YouTube, Meta i TikToku, realizując 167,7% założonego celu.

07.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 350 razy
Banking and Beyond - globalna kampania Revolut

Revolut, globalna aplikacja finansowa i europejski bank, gdzie swoje konto ma ponad 4 miliony polskich klientów, wchodzi w 2025 rok z nową, globalną kampanią reklamową “Banking and Beyond”. Działania marketingowe obejmą ponad 20 krajów, w tym Polskę.

07.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 369 razy
Eurosport 1 podsumowuje oglądalność w 2024 roku

Minione 12 miesięcy na antenach Eurosportu były czasem pełnym wielkich, sportowych emocji. Pasjonujące transmisje z igrzysk olimpijskich, turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, sportów zimowych, meczów piłki ręcznej, wyścigów kolarskich, turniejów snookerowych i wielu innych dyscyplin przez cały rok przyciągały miliony widzów. Eurosport 1 był dzięki temu najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w 2024 roku.

03.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 497 razy
1 2 3
Strona 1/72 (artykułów: 718)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764