logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TikTok: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 207
Relacja z Golden Marketing Conference

Po raz 9. w Sali Ziemi na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyła się Golden Marketing Conference. Jak przy każdej edycji wydarzenie przyciągnęło ekspertów i specjalistów marketingu, social mediów, digitalu oraz e-commerce. Wzorem lat ubiegłych GMC odbyło się w formie hybrydowej co pozwoliło na uczestniczenie w konferencji tym osobom, które nie mogły fizycznie pojawić się w Poznaniu oraz przeprowadzenie dwóch prelekcji w formie online.

21.09.2021 | przeczytano: 195 razy

Kolejne organizacje postanowiły włączyć się w realizację inicjatyw IAA Polska. Do Stowarzyszenia dołączają serwis społecznościowy TikTok, wydawca prasy i serwisów online’owych Polska Press oraz operator programu lojalnościowego Payback.

17.09.2021 | przeczytano: 144 razy
RMF Maxxx klientem Cityboard Digital

Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada zespół digitalowy Cityboard Media.

17.09.2021 | przeczytano: 179 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

TikTok zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Platforma udostępnia przestrzeń niekończącej się rozrywki, która pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań i preferencji. Rozpoczynająca się wkrótce najnowsza kampania marketingowa ma na celu pokazanie, że TikTok to efektywna platforma mediowa umożliwiająca skuteczne nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami. Do kampanii zaangażowano dwie prężnie działające na TikToku marki – CCC i OnlyBio, a także Lenę Gryszko, która tworzy kulinarne treści na platformie.

16.09.2021 | przeczytano: 498 razy
Starsspace rozpoczyna wspólny projekt z Tiktokiem i Rossmanem

Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, zaraz po Tik-Toku dołączył Rossmann. W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową Tik-Tok.

13.09.2021 | przeczytano: 114 razy
„Spoć się!” – inauguracja kampanii społecznej, zachęcającej do aktywności

13 września 2021 roku wystartowała nowa kampania społeczna, mająca zachęcić Polaków do zwiększenia aktywności fizycznej. Pod chwytliwym hasłem „Spoć się!” jej organizator – Fundacja Zwalcz Nudę – będzie promować modę na sport, popularyzować różne formy ruchu i aktywizować całe rodziny, od przedszkolaków po seniorów. Do współpracy w ramach kampanii zaproszono influencerów, zarówno zawodowych sportowców, jak i amatorów.

13.09.2021 | przeczytano: 204 razy
Multikino ma ponad 7,5 miliona wyświetleń na Tiktoku

Multikino, które ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 894 tys. osób) uruchomiło 25 maja br., jako pierwsza sieć kin w Polsce, konto na TikToku. Po trzech miesiącach działalności zamieszczone filmy mają ponad 7,5 miliona wyświetleń.

13.09.2021 | przeczytano: 227 razy
Justyna Żak wzmacnia zespół Httpool Polska

Do zespołu Httpool Polska dołącza Justyna Żak, obejmując funkcję Multiplatform Client Partner. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.

13.09.2021 | przeczytano: 249 razy

Codzienne ukazują się tysiące nowych singli, filmów i seriali, dlatego użytkownikom coraz trudniej odnaleźć to, co dobre w kulturze. Na ratunek przychodzą im dziennikarze Gazeta.pl, którzy stworzyli Centrum Zarządzania Rozrywką. Nowy moduł zadebiutował na stronie głównej portalu na początku września, a od teraz będzie się regularnie pojawiał się w każdy piątek o godzinie 16:00.

10.09.2021 | przeczytano: 135 razy

Codzienne ukazują się tysiące nowych singli, filmów i seriali, dlatego użytkownikom coraz trudniej odnaleźć to, co dobre w kulturze. Na ratunek przychodzą im dziennikarze Gazeta.pl, którzy stworzyli Centrum Zarządzania Rozrywką. Nowy moduł zadebiutował na stronie głównej portalu na początku września, a od teraz będzie się regularnie pojawiał się w każdy piątek o godzinie 16:00.

10.09.2021 | przeczytano: 102 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 207)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764