logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TikTok: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 426
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4

Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?

26.01.2023 | przeczytano: 217 razy (komentarzy: 2)
Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu

Influencer marketing to nie tylko w Polsce, ale i na świecie szybko rosnąca branża, a tzw. ekonomia twórców jest w tej chwili jednym z motorów napędowych dla mediów społecznościowych. Prognozy firmy analitycznej Research and Markets przewidują, że do 2028 roku globalna wartość tego rynku osiągnie już 84,9 mld dol. Wraz z większymi budżetami marek na ten sposób promowania się w mediach społecznościowych rośnie też zapotrzebowanie na specjalistów w agencjach 360. Pojawiają się już specjalne kierunki nauczania w tej dziedzinie, w związku z czym influencer manager oficjalnie staje się powszechnie uznawaną profesją w Polsce.

23.01.2023 | przeczytano: 232 razy (komentarzy: 2)
WOŚP: nowa kampania Mastercard

W ostatni weekend stycznia już po raz 31. cała Polska zagra na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz 11. Partnerem Finału jest Mastercard, który ponownie udostępnia eSkarbonki – narzędzie do wygodnego i bezpiecznego kwestowania online. W tym roku promocję eSkarbonek wspiera kampania mediowa w telewizji oraz w internecie, zachęcająca do wpłacania i odnawiania kontaktów z dawno niewidzianymi przyjaciółmi.   vv

20.01.2023 | przeczytano: 227 razy
Aplikacja Insbuy innowacją na rynku nowych technologii

CBOS podaje, że ponad 90% respondentów nie lubi tradycyjnych reklam. Powód? Zazwyczaj taka forma po prostu nas nudzi, a nawet drażni. Za to cenimy sobie inspiracje (czyli nie tylko pokazanie produktu i ceny, ale tez sposobu w jaki można go użyć ).

17.01.2023 | przeczytano: 178 razy

Zarząd Grupy Eura7 i spółka Nofsza podjęli w IV kwartale 2022 roku decyzję o konsolidacji części kanałów informacyjnych w swoim portfelu marek. Zmiany dotyczą obszaru Facebooka, Instagrama, LinkedIna oraz bloga firmowego - Labber.pl i będą wprowadzane stopniowo.

16.01.2023 | przeczytano: 231 razy
Nowy kierunek zawodowy - Akademia Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji oferuje najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji i sprzedaży. We współpracy z LTTM (LifeTube, Gameset), największą w Polsce grupą świadczącą usługi z zakresu influencer i gaming marketingu, otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. “Akademia influencer managera” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w branży marketingowej, która regularnie korzysta już z usług influencerów i twórców internetowych.

16.01.2023 | przeczytano: 428 razy (komentarzy: 4)

Kiwi.com to czeska wyszukiwarka tanich lotów i podróży oraz firma traveltech, której unikatowa technologia umożliwia wyszukanie najtańszych opcji podróży. Firma jest coraz częściej doceniana na arenie międzynarodowej. Tylko w minionym roku Kiwi.com zajęła drugie miejsce na podium w rankingu Frommer 10 najlepszych wyszukiwarek lotów, zostawiając w tyle dużych, globalnych graczy, a także znalazła się w gronie finalistów  16. edycji TravelMole Awards, przyznawanych w Wielkiej Brytanii.  Firma właśnie rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową, zatytułowaną “We hack the system, you fly for less”, która w polskich mediach TV będzie dostępna przez 8 tygodni. Nowoczesne hacki podróżnicze, potężne filtry i unikatowy algorytm, który umożliwia tanie podróżowanie to jedne z kluczowych motywów przewodnich kampanii, o których opowiedzą główni bohaterowie: Cyfrowy Innowator, Odkrywca i Disruptor.

09.01.2023 | przeczytano: 117 razy
PSMM Monitoring & More zbadał medialny żywot Kerfusia

Kerfuś, czyli sympatyczny robot o kocim pyszczku, zawojował na jesieni polski internet. Nagrania, zdjęcia i memy pokazujące robota podbiły sieć, a on sam, jak przystało na prawdziwą gwiazdę, ruszył w tournée po naszym kraju. Carrefour wraz z PSMM Monitoring & More zbadał fenomen jego obecności w polskich mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych.

28.12.2022 | przeczytano: 469 razy
5 głównych trendów w influencer marketingu w 2023 roku

Influencer marketing to narzędzie, które z każdym rokiem zyskuje na popularności. Zespół agencji Ten Fajny Management podjął próbę wskazania pięciu głównych trendów, na które warto zwrócić uwagę w 2023 roku, by z sukcesem tworzyć kampanie komunikacyjne.

27.12.2022 | przeczytano: 370 razy
1 2 3
Strona 1/43 (artykułów: 426)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764