logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Timecode: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 55
SPR wypracuje standardy zrównoważonej produkcji reklamowej

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), największa polska organizacja zrzeszająca studia produkcyjne, ogłasza rozpoczęcie projektu „Zielona Rewolucja w produkcji reklamowej”. Inicjatywa ta ma stanowić odpowiedź na globalne wyzwania związane z zasadami ESG (Environmental, Social, and Governance) i kładzie nacisk na systemowe i długofalowe zmiany w polskiej branży produkcyjnej.

27.01.2024 | przeczytano: 357 razy
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych promuje europejskie standardy

SPR oraz 21 członków federacji CFP-E (Commercial Film Producers of Europe) podpisało „Universal Principles of Engagement” - uniwersalne zasady współpracy przy produkcji filmów reklamowych. SPR jest obecnie jedyną polską organizacją, należącą do tego międzynarodowego związku domów produkcyjnych.

12.10.2023 | przeczytano: 248 razy

Kumpel zapomniał oddać za bilet na mecz? Przyjaciółka nie dorzuciła się do pizzy? Brat nie rozliczył się po wyjeździe wakacyjnym? W takim razie trzeba ich trochę postrofować! W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK. Strofki BLIKA to pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu. 

06.10.2023 | przeczytano: 374 razy

Do Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny RIOTS. To już 26ta  firma zrzeszona w tej organizacji.

28.07.2023 | przeczytano: 316 razy
Joanna Ciechanowska sekretarzem w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych

Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyła Joanna Ciechanowska, która objęła stanowisko sekretarza. Będzie odpowiedzialna min. za koordynację i planowanie pracy zarządu oraz grup roboczych.

19.06.2023 | przeczytano: 638 razy
Kolejne domy produkcyjne dołączają do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Do grona domów produkcyjnych, zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączyły Ilmatic i Szut Szut Studio. Tym samym SPR zrzesza obecnie 25 firm aktywnie działających w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

13.06.2023 | przeczytano: 588 razy
Nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 27.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 23 domy produkcyjne aktywnie działające w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.

10.05.2023 | przeczytano: 612 razy
23 domy produkcyjne przystąpiły do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków. Obecnie zrzesza 23 domy produkcyjne, które aktywnie działają w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.  

13.04.2023 | przeczytano: 944 razy
Timecode Film Production w nowym biurze przy Placu Konesera

Obchodzący w tym roku swoją 18 rocznicę powstania dom produkcyjny Timecode Film Production, ma nową siedzibę. Przeprowadzka jest związana ze zmieniającym się stylem pracy w branży kreatywnej, a w szczególności z jej wymiarem hybrydowym.

12.10.2022 | przeczytano: 578 razy
Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja

4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.

04.10.2022 | przeczytano: 752 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 55)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764