logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Cichocki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Tomasz Cichocki dyrektorem social mediów w They.pl

Tomasz Cichocki dołączył do agencji digital marketingu They.pl w 2022 roku i stanął na czele zespołu social mediowego, składającego się z 30-osobowego teamu managerów i specjalistów, obsługującego takie firmy, jak m.in. RTV Euro AGD, Nestlé czy Crédit Agricole.

12.01.2023 | przeczytano: 589 razy
Atlantic z nową kampanią komunikacyjną

Producent zegarków wystartował z działaniami pod hasłem "Do odważnych czas należy". Kampania, której towarzyszy odświeżenie profilu marki na Instagramie prowadzona będzie przede wszystkim w mediach społecznościowych.

30.05.2019 | przeczytano: 508 razy
Kapitan Tomasz Cichocki przyjacielem marki Atlantic

Kapitan Tomasz Cichocki jest jednym z niewielu żeglarzy, którzy mogą poszczycić się dwukrotnym samotnym przepłynięciem Atlantyku w trakcie jednego roku. Jednocześnie jako jedyny Polak znajduje się także w elitarnym zestawieniu WSSRC - World Sailing Speed Record Council. Zawdzięcza to samotnemu opłynięciu kuli ziemskiej trasą przez Przylądek Dobrej Nadziei i Przylądek Horn w ciągu 312 dni. Teraz kapitan Tomasz Cichocki dołączył do grona przyjaciół marki Atlantic.

15.04.2019 | przeczytano: 1033 razy
Dzień Stowarzyszenia Branży Eventowej podczas Meetings Week Poland 2019

Cykl wydarzeń polskiego przemysłu spotkań Meetings Week Poland 2019 zakończył się. 21 marca Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) przygotowało konferencję pt. „Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej”, której merytoryka wykroczyła daleko poza granice Polski, a dyskusja była prawdziwie międzynarodowa. Dzięki prelegentom z zagranicy i Polski słuchacze dowiedzieli się jak z sukcesem działać na rynkach ościennych. Otrzymali też zestaw wskazówek jak promować firmy i budować silną pozycję wśród kontrahentów.

27.03.2019 | przeczytano: 1295 razy
Meetings Week Poland 2019: Wydarzenie dla branży eventowej

21 marca br. odbędzie wyjątkowe wydarzenie - „Europejska wymiana doświadczeń w branży eventowej”. Na zaproszenie Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE) do Warszawy przyjadą przedstawiciele organizacji branżowych m.in. z krajów nadbałtyckich: Rosji, Niemiec, Estonii czy Szwecji, a także Włoch czy Francji. Program przygotowany przez SBE na Meetings Week Poland 2019 to duża dawka profesjonalnej wiedzy, prezentacje najlepszych praktyk oraz możliwość nawiązania cennych międzynarodowych kontaktów.

08.03.2019 | przeczytano: 815 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764