logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Kot: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Ponad 90 oscarowych filmów w Polsat Box Go

Za nami 96. gala rozdania Oscarów. Amerykańska Akademia Sztuki i Wiedzy Filmowej przyznała statuetki w 23 kategoriach. Zanim najnowsze, nagrodzone produkcje trafią do streamingu w Polsat Box Go można oglądać ponad 90 filmowych dzieł, które otrzymały lub były nominowane do Oscara. Są to m.in. nagrodzony siedmioma Oscarami nieprzewidywalny film akcji z elementami sci-fi „Wszystko wszędzie naraz”, melodramat „Zimna wojna” w reżyserii Pawła Pawlikowskiego, dramat biograficzny „Fabelmanowie” czy kinowy przebój „SpiderMan: Poprzez multiwersum”.

16.03.2024 | przeczytano: 511 razy
Przygody Tomka kasjera w kampanii Blika

BLIK startuje z nową kampanią, w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i przede wszystkim bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.

06.11.2023 | przeczytano: 680 razy
Agencja Unmute szuka talentów ze środowiska OzN

Branża mediów i reklamy w większości prezentuje wyidealizowany obraz świata, w którym osoby z niepełnosprawnościami są pomijane. Wciąż zmagają się one nie tylko z brakiem dostępności do informacji, produktów, kultury, rozrywki czy usług, ale również z brakiem swojej reprezentacji w mainstreamie. To jednak się zmieni! Agencja UNMUTE powstała m.in. po to, by OzN mogły odkryć i pokazać swoje talenty. W niecały miesiąc od startu agencja przeprowadziła pierwszy casting, dzięki któremu przedstawiciele tych środowisk mają szansę podbić branżę reklamową jako aktorzy, modele czy statyści. Nabór talentów do agencji nadal trwa i otwarty jest także dla fotografów, operatorów, reżyserów, designerów i innych twórców branży kreatywnej.

28.10.2023 | przeczytano: 350 razy
Polski Związek Głuchych i Group One zakładają agencję Unmute

Polski Związek Głuchych i grupa marketingowo-technologiczna Group One rozpoczynają wspólne przedsięwzięcie biznesowe, którego celem jest pomoc firmom, markom oraz środowiskom osób z niepełnosprawnościami w skutecznej walce ze wszelkimi formami wykluczenia. UNMUTE to pierwsza tego typu inicjatywa na rynku komunikacji marketingowej łącząca biznes i NGO.

11.10.2023 | przeczytano: 731 razy

Kumpel zapomniał oddać za bilet na mecz? Przyjaciółka nie dorzuciła się do pizzy? Brat nie rozliczył się po wyjeździe wakacyjnym? W takim razie trzeba ich trochę postrofować! W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK. Strofki BLIKA to pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu. 

06.10.2023 | przeczytano: 381 razy

Uruchomienie płatności zbliżeniowych BLIK spotkało się z ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Od momentu startu usługi, w czwartym kwartale 2021 r. do połowy br. możliwość płacenia w ten sposób aktywowało ponad 1,2 mln osób. Zbliżeniowo zapłaciły one w 92 krajach na 6 kontynentach. Za wprowadzenie rozwiązania na rynek Polski Standard Płatności, operator systemu otrzymał właśnie Złote Effie w kategorii  Marketing & Business Solutions. Effie Awards to najważniejszy na świecie konkurs branży marketingowej, w którym oceniana jest wyłącznie efektywności komunikacji marek. BLIK otrzymał złotą statuetkę po raz pierwszy w swojej historii.

09.11.2022 | przeczytano: 490 razy
Rusza kampania Blikommmania

BLIK wystartował z nową kampanią promującą czwartą już edycję BLIKOMANII – popularnej loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie i przybliża odbiorcom jej tegoroczne hasło - BLIKOMMMANIA. Każdy, kto wypełni formularz rejestracyjny oraz będzie płacił, wypłacał lub przelewał pieniądze na telefon BLIKIEM, może wygrać cenne nagrody. Pula nagród to ponad 2,6 mln zł, w tym 9 rocznych pensji o łącznej wartości 84 tys. zł każda i 15 015 czeków o wartości 100 lub 200 zł. Loteria potrwa od 1 czerwca do 30 sierpnia 2022 roku.

01.06.2022 | przeczytano: 586 razy
Tomasz Kot przekonuje do płacenia zbliżeniowym Blikiem

BLIK rozpoczął kampanię, która ma przekonać użytkowników do płacenia zbliżeniowo. Kolejne banki udostępniają swoim klientom możliwość płatności BLIKIEM w ten sposób. Po raz pierwszy w kampanii BLIKA wystąpił Tomasz Kot.

18.11.2021 | przeczytano: 690 razy
Kampania społeczna: Twój brak sprzeciwu ratuje życie

Już 31 października rusza kampania społeczna promująca transplantację i donację narządów po śmierci. Jej pomysłodawcą i twórcą jest Marek Biskup, pierwszy pacjent, któremu młody zespół ze Śląskiego Centrum Chorób Serca odważył się przeszczepić płuca po dwóch tygodniach podłączenia pod ECMO, sztuczne płuco natleniające krew poza organizmem.

28.10.2020 | przeczytano: 840 razy
Saatchi & Saatchi z kampanią „Kosmiczne wyzwanie” dla Dafi

Z początkiem września wystartowała kampania „Kosmiczne wyzwanie” promująca wielorazowe produkty do filtrowania wody kranowej. Dzięki nim możliwe jest ograniczenie liczby jednorazowych odpadów, a tym samym zadbanie o przyszłość ziemi. W kampanię zaangażował się lubiany aktor Tomasz Kot. Za koncepcję kreatywną i wsparcie produkcyjne odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi, która zwyciężyła swoją pomysłowością podczas wyboru firmy reklamowej.

03.09.2020 | przeczytano: 1651 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764