logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomasz Kułakowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Tomasz Kułakowski w agencji PR Hub

Tomasz Kułakowski, dotychczasowy rzecznik prasowy producenta napojów Krynicy Vitamin, 1 października objął stanowisko Account Directora w agencji PR Hub. Były korespondent Polsatu w Moskwie i były dziennikarz Czarno na Białym w TVN24 wzmocni agencję w obsłudze klientów z branży spożywczej, FMCG, deweloperskiej i energii odnawialnej.

03.10.2022 | przeczytano: 814 razy

Polskie Stowarzyszenie Public Relations organizuje konferencję branżową połączoną z uroczystością wręczenia Nagrody „Łby PR” 2021. „PSPR Day” odbędzie się 19 listopada w Warszawie. W programie różnorodne tematycznie debaty i prezentacje klubów eksperckich działających w Stowarzyszeniu oraz blok wystąpień podmiotów-członków wspierających. Całość zwieńczy integracja wszystkich uczestników.

09.11.2021 | przeczytano: 477 razy

Dystrybutor papieru – Antalis Poland wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia kampanii promocyjnej marki.

25.10.2016 | przeczytano: 493 razy

TOK Consulting – nowa firma doradcza, specjalizująca się w public relations, a także w strategicznym doradztwie z zakresu sprzedaży, marketingu oraz rozwoju biznesu rozpoczęła dziś swoje działania dla podmiotów zainteresowanych rozwojem działalności w Polsce i szerzej, w Europie Środkowej.

07.02.2010 | przeczytano: 461 razy
Tani chwyt reklamowy tanich linii do sądu?

Polityka znów stała się motywem reklamy linii lotniczych Ryanair. Ofiarą padł tradycyjnie obóz rządzący - premier Kaczyński i posłanka PiS Jolanta Szczypińska. Premier ma wg twórców reklamy szansę na odbycie podróży poślubnej po najniższej cenie. A wszystko dzięki domniemanej wybrance premiera, która zapowiada sądową rozprawę z Ryanair.

24.05.2007 | przeczytano: 3435 razy (komentarzy: 1)
Inwestycje bez RYdZYKA - kolejna kontrowersyjna kampania Ryanair

Tanie linie lotnicze Ryanair rozpoczeły kolejną kontrowersyjną akcję reklamową. Po omawianej przez nas kampanii „Polacy nie kaczory...” przyszedł czas na O. Rydzyka. Każdy, kto dla ratowania Stoczni Gdańskiej powierzył Radiu Maryja świadectwa NFI i teraz przyzna się do błędu, otrzyma darmowe bilety lotnicze.

03.05.2006 | przeczytano: 2635 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764