logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tomek Kosiński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Aldi odpowiada w świątecznej kampanii

Wystartowała kampania promująca świąteczne zakupy w sklepach sieci ALDI. 

14.11.2023 | przeczytano: 594 razy
Wsparcie w walce z wirusami - Opus B i Gedeon Richter

Ruszyła kampania Groprinosin Forte. To kolejna odsłona długotrwałej współpracy Opus B i Gedeon Richter.

03.10.2023 | przeczytano: 617 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kolejna wspólna realizacja Opus B i Polpharmy: komunikacja marki Dorminox

Dorminox to lek stosowany w leczeniu sporadycznie występującej bezsenności. Jako sprawdzony lek, jest rozwiązaniem, które nie uzależnia i poprawia głębokość snu. Kampania „Dorminox – siła dobrego snu” bazuje na postaci charakterystycznego brand hero, opowiadającego o leku i zdrowym śnie sympatycznego Budzika.

10.03.2023 | przeczytano: 728 razy
Kampania reklamowa marki Dafi przygotowana przez Opus B

Najnowsze działania marki to zachęta do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania produktów Dafi – wielokrotnie, oszczędnie i ekologicznie.  

03.03.2023 | przeczytano: 1032 razy
Tomek Kosiński jurorem Kreatura 2022

W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Tomek Kosiński, nasz Creative Director.

23.09.2022 | przeczytano: 1354 razy
Opus B dla Aldi

Portfolio: Opus B dla Aldi

Wystartowała najnowsza kampania sklepów sieci ALDI. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Opus B.

08.11.2021 | przeczytano: 1198 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Jurajska prezentuje odświeżony wizerunek w kampanii TV

Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska.

30.04.2021 | przeczytano: 1152 razy

Naszych dwóch dyrektorów kreatywnych - Kuba Janicki i Tomek Kosiński, znalazło się w gronie jurorów tegorocznej, ósmej już, edycji konkursu PYD.

19.03.2021 | przeczytano: 328 razy
Opus B dla Hortex

Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem jest Mateusz Gessler.

07.01.2021 | przeczytano: 1574 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opus B dla Hortex

Mrożone warzywa, owoce i dania Hortex konsekwentnie poleca Mateusz Gessler.

12.10.2020 | przeczytano: 1227 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764