logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Top Marka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
DGP uruchamia cyfrową wersję dla prawników

„Dziennik Gazeta Prawna” jest najsilniejszą marką wśród tytułów ekonomicznych – wynika z najnowszego badania Top Marka 2023 przeprowadzonego przez miesięcznik „Press” i PSMM Monitoring & More. Silna marka DGP to efekt wieloletniej pracy zespołu redakcyjnego, stałe doskonalenie produktu i dbanie o najwyższą jakość. Kolejnym etapem budowania wysokiej pozycji marki „Dziennika Gazety Prawnej” jest uruchomienie cyfrowej wersji gazety przeznaczonej dla prawników eDGP PRAWNIK.

12.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 575 razy
Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.

28.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 709 razy
Marki Grupy Agora w zestawieniu Top Marka 2023

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Wydawnictwo Agora oraz Pasibus znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2023, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 10. całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa, a Radio ZET zajmuje pierwsze miejsce w kategorii Radio.

31.10.2023 | Świat mediów | przeczytano: 607 razy

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2022, czyli największego badania marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się w pierwszej 20. całego zestawienia, a „Gazeta Wyborcza” jest liderem w kategorii Prasa.

10.11.2022 | Świat mediów | przeczytano: 433 razy
Wyniki najnowszego badania Top Marka

Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More po raz 15. publikują raport Top Marka, którego efektem jest 50 rankingów branżowych i aż 500 brandów uszeregowanych według siły marki. Jak czytamy w badaniu, tegoroczne – jubileuszowe wydanie, ukazuje się w trudnym czasie, gdyż w niemal wszystkich analizach przewija się wątek wojny w Ukrainie i skutków, jakie wywołała. Jak wskazują organizatorzy, sytuacja ta nie pozostaje bez wpływu na komunikację marek, ale też jest dla nich szansą na zbudowanie mocnych fundamentów i zgromadzenie wokół brandów lojalnych wobec nich osób.

07.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 770 razy

Gazeta.pl to jedyny portal w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania dziennikarzy, którzy chcą tworzyć medium internetowe na nowe czasy. Zespół portalu opublikował właśnie roczny raport zaangażowania, w którym podsumowano, jak w 2021 r. Gazeta.pl wywiązywała się ze swoich zobowiązań wobec czytelniczek i czytelników. Przeprowadzone w minionych 12 miesiącach akcje dotarły do milionów odbiorców, a ich skala znalazła odzwierciedlenie w rankingu najsilniejszych marek w Polsce Top Marka 2021, w którym Gazeta.pl uplasowała się na trzecim miejscu wśród portali.

10.01.2022 | Świat mediów | przeczytano: 584 razy
Top Marka Biedronka: Informacje o sieci dotarły do odbiorców ponad miliard razy

Biedronka zwyciężyła w 14. edycji rankingu Top Marka w branży markety spożywcze, stając się najcenniejszym polskim znakiem towarowym w tej kategorii. Unikatowe badanie objęło 500 marek w 50 branżach w trudnym czasie pandemii COVID-19.

05.11.2021 | Świat mediów | przeczytano: 684 razy
Marki Grupy Agora w rankingu Top Marka 2021

„Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl, Radio TOK FM i Wydawnictwo Agora po raz kolejny znalazły się w zestawieniu 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według badania Top Marka 2021. Marki z Grupy Agora są wśród najpopularniejszych w swoich kategoriach.  

03.11.2021 | Świat mediów | przeczytano: 441 razy
Pinta przejdzie rebranding

W 10. rocznicę istnienia Browar PINTA zmienia logotyp i wygląd  etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu, najpopularniejszego piwa rzemieślniczego w Polsce. Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa kilka tygodni

10.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 1914 razy (komentarzy: 40)

PINTA jako pierwszy browar rzemieślniczy znalazła się wśród 10 najsilniejszych marek piwnych w Polsce, według 13. edycji rankingu Top Marka, przygotowanego przez agencję Press-Service Monitoring Mediów.

30.11.2020 | Świat mediów | przeczytano: 430 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764