logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Total: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 196

Facebook zdążył przywyknąć do płacenia grzywien za naruszenie danych osobowych swoich użytkowników. Kolejna kara, tym razem nałożona przez Kanadyjskie Biuro ds. Konkurencji, wynosi 6,5 mln dolarów.

25.05.2020 | przeczytano: 165 razy
Filmy Studia Munka w maju na antenie TVN Fabuła

Od poniedziałku, 4 maja, TVN Fabuła wyemituje specjalny cykl polskich filmów krótkometrażowych wyprodukowanych przez Studio Munka.  W ramach cyklu widzowie będą mieli okazję zobaczyć produkcje m.in. Piotra Domalewskiego, Tomasza Śliwińskiego czy Agaty Trzebuchowskiej.

04.05.2020 | przeczytano: 150 razy
Rusza akcja #Aipomagamy

InPost, Brand24, Platige Image, Sukces Pisany Szminką i GLOV to tylko kilka marek, które włączyły się w pomoc osobom chcącym rozpocząć własny biznes i zmagającym się z obecnym kryzysem. AIP startuje z kampanią #AIPomagamy. Każdy, kto ma pomysł na własny biznes, może go bezpłatnie założyć, otrzymując wsparcie prawno-księgowe i mentoring ekspertów.

30.04.2020 | przeczytano: 663 razy

Podejmij wyzwanie i zmieniaj świat na lepsze. Zgodnie z tą myślą agencja 180heartbeats + JUNG v MATT podjęła swoje wyzwanie i całkowicie pro bono zajęła się wsparciem kreatywnym i zainicjowaniem kontaktów z influencerami dla akcji #CONTRA19, Fundacji Zwolnieni z Teorii.

24.04.2020 | przeczytano: 188 razy

Ponad 7 milionów widzów bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa. 3 miliony złotych zebrane dzięki akcji „Reklama na ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zostanie przeznaczone na wsparcie służb medycznych.

06.04.2020 | przeczytano: 1283 razy
Ile była warta polska reklama w 2019 roku?

Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2019 r. wyniosła 9,8 mld zł. Najwyższy wzrost odnotowaliśmy w trzecim kwartale. Łącznie po dwunastu miesiącach wydatki reklamodawców wzrosły o 3,2% - wynika z najnowszej edycji raportu o Rynku Reklamy i Mediów, przygotowanego przez analityków Publicis Groupe.

16.03.2020 | przeczytano: 526 razy
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku

BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.

24.02.2020 | przeczytano: 520 razy
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30

Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.

18.02.2020 | przeczytano: 584 razy
Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka

Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.

17.01.2020 | przeczytano: 467 razy
Kampania reklamowa porównywarki Totalmoney.pl

7 stycznia rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa, promująca porównywarkę finansową Totalmoney.pl. Twórcy, w oparciu o popularny mem internetowy, zachęcają odbiorców do porównywania ofert kredytowych w wielu bankach, co finalnie przyniesie im wymierne korzyści.

09.01.2020 | przeczytano: 463 razy
1 2 3
Strona 1/20 (artykułów: 196)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764