logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Touch Ideas: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Joanna Hurda w Grey Group

Do zespołu GREY Group dołączyła właśnie Joanna Hurda, obejmując stanowisko Regional Client Service & Shopper Marketing Directora. Do jej obowiązków będzie należało m. in. opracowanie strategii rozwoju shopper marketingu w agencji oraz wsparcie marek Procter & Gamble. Nominacja ta jest kolejnym etapem zmian w ścisłym kierownictwie agencji GREY, która przechodzi w ostatnim czasie proces transformacji, dostosowując się do wyzwań współczesnego biznesu.

15.06.2015 | Z rynku | przeczytano: 1299 razy
Opakowanie to wyzwanie

Autorstwo i przymusowa anonimowość, czyli czy projektanci czują się potrzebni? Zanim przystąpimy do subiektywnego przeglądu opakowań, potrzebna jest jeszcze jedna uwaga. Mianowicie, ustalenie autorstwa projektu opakowania popularnego, niedrogiego, ogólnodostępnego produktu graniczy niemal z cudem. Zapewne również dlatego, że firmy istniejące długo na rynku nie są wierne jednej agencji czy studiu projektowemu.

01.08.2014 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 6952 razy

W hiper-konkurencyjnym otoczeniu oraz zmiennym i nieprzewidywalnym środowisku zdolność tworzenia nowych rozwiązań staje się nie tylko elementem przewagi biznesowej ale wręcz warunkiem przetrwania firm, organizacji, instytucji. Zdolność dokonywania odkryć może posiadać każdy z nas. Zwiększa się ona w miarę jak uwalniamy się od przesądów, klisz, nawykowych zachowań. Z takich założeń wyszli twórcy unikatowego projektu Farma Inwencji mającego na celu kształtowanie kreatywności i innowacyjności, dzięki metodom wychodzącym poza utarte schematy. Pomysłodawcą Farmy Inwencji jest Marek Staniszewski, zaś jej organizatorem Szkoła Strategii Marki. Jednym z partnerów tego przedsięwzięcia jest Havas Worldwide Warsaw.

09.08.2013 | Z rynku | przeczytano: 1517 razy
Nowa kampania reklamowa piwa Łomża

5 marca emisje dwóch nowych spotów telewizyjnych rozpoczną tegoroczne działania reklamowe piwa z Łomży. W kampanii wykorzystane będą wiodące stacje: Polsat, TVN i TVP oraz stacje o mniejszym zasięgu: TV4 i TVN7. Reklamy piwa Łomża będzie można zobaczyć także w popularnych kanałach informacyjnych i tematycznych.

05.03.2012 | Z rynku | przeczytano: 4226 razy
Złota Effie dla kampanii reklamowej piwa Łomża

Kampania reklamowa „Łomża. Mały browar z dużym piwem” została nagrodzona złotą statuetką EFFIE - jednym z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży komunikacji marketingowej na świecie. Jury konkursu doceniło wysoką skuteczność kampanii, która przyczyniła się do rekordowego wyniku sprzedażowego marki Łomża.

02.11.2011 | Konkursy | przeczytano: 2639 razy

Opakowanie piwa Łomża Niepasteryzowane nagrodzone w największym konkursie designu na świecie

29.07.2011 | Z rynku | przeczytano: 1707 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764