logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tour de Pologne: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 32
Alcalia oficjalną wodą Reprezentacji Polski w Koszykówce

Alcalia została oficjalną wodą i sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Będzie również partnerem Energa Basket Ligi, LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz Suzuki Superpucharu Polski. To kolejna forma zaangażowania Grupy Maspex, do której należy marka Alcalia, w rozwój sportu w Polsce. Nawiązanie współpracy zostało ogłoszone podczas  Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbywa się w Zakopanym.

20.10.2022 | przeczytano: 969 razy
Startuje 79. Tour de Pologne UCI World Tour -  Energa sponsorem głównym

Prawie 150 najlepszych rowerzystów z całego świata. 7 dni wyścigu i ponad 1200 km do pokonania. Rusza 79. Tour de Pologne UCI World Tour. Energa z Grupy ORLEN jest sponsorem głównym tegorocznego wydarzenia. Odbywa się ono pod hasłem „Wyścig dla pokoju”.

29.07.2022 | przeczytano: 620 razy
Marka Cupra rozpoczyna współpracę z nowym Partnerem

Emocje, adrenalina i przyspieszone bicie serca – taka będzie najnowsza odsłona kampanii brandowej marki CUPRA.  Nowym polskim Partnerem CUPRY został Szymon Godziek, jeden z najbardziej utalentowanych i uznanych na świecie zawodników, specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.

10.06.2022 | przeczytano: 1074 razy
Maczfit jedzie z Tour de Pologne Amatorów

Maczfit, specjalizujący się w cateringu dietetycznym, został sponsorem tegorocznego Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego, który odbędzie się 10 sierpnia w Bieszczadach. Firma bardzo aktywnie zaangażowała się w imprezę – na trasie pojawią się zawodnicy w jej barwach, a jedną z nagród dla najlepszych kolarzy w wyścigu będzie dieta Maczfit.

09.08.2021 | przeczytano: 426 razy
Carrefour i Altavia zachęcają do kibicowania podczas Tour de Pologne

Odliczamy już ostatnie dni do startu tegorocznego Tour de Pologne! Agencja Altavia Polska wspiera Carrefour Polska w akcji promocyjnej związanej z tym wielkim sportowym świętem. Działania są skierowane do wielbicieli największej imprezy kolarskiej w Polsce oraz do Klientów sklepów Carrefour. Kampania „Razem wspieramy polskie kolarstwo - bądź z nami na trasie” potrwa do końca sierpnia.

05.08.2021 | przeczytano: 574 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Flaga sektorówka na Pol'and'Rock Festival 2021

Flaga sektorówka to już dziś symbol siły płynącej ze współdziałania, zachęca do odkrywania tego, co łączy ludzi i jednoczy wokół pozytywnych idei. Po raz kolejny SICO Polska razem z drugim fundatorem flagi, firmą Opinion Strefa Druku, zdecydowali się użyczyć flagę na prośbę człowieka-instytucji Jurka Owsiaka, aby zaistniała jednocząc pozytywne idee na Pol'and'Rock Festival 2021, który w tym roku miał miejsce na Lotnisku Makowice- Płoty, 29-31 lipca 2021

03.08.2021 | przeczytano: 1188 razy
Rusza druga odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego

WIELKIE CHWILE, WSPÓLNE EMOCJE - to hasło przewodnie drugiej odsłony kampanii jubileuszu 65-lecia działalności Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem jest Robert Lewandowski. Kampania koncentruje się na wspólnym przeżywaniu nadchodzących wydarzeń sportowych: Mistrzostw Europy w piłce nożnej mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

21.05.2021 | przeczytano: 1149 razy
Kampania outdoorowa 76. Tour de Pologne

Ruszyła kampania outdoorowa 76. Tour de Pologne. Początek tej największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019. Cityboard Media jest patronem medialnym wydarzenia i jedynym dostawcą reklamy zewnętrznej.

04.07.2019 | przeczytano: 792 razy
Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media

Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie Business Centre Club przyznaje firmom, które w szczególny sposób dbają o CSR.

14.05.2019 | przeczytano: 949 razy
Rok w wyszukiwarce Google: 2018

Ile palców ma koń, ile kosztuje szczepionka na odrę i co to jest RRSO? Odpowiedzi między innymi na te pytania szukaliście w wyszukiwarce Google w mijającym roku. Wśród haseł zyskujących najbardziej na popularności znalazły się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, Avicii i wybory samorządowe. Jakie inne tematy zwróciły Waszą uwagę w 2018 roku?

14.12.2018 | przeczytano: 728 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 32)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764