logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Toyota: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 201
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

10.03.2024 | przeczytano: 612 razy
Rynek reklamy wzrósł o 7%% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach.

23.02.2024 | przeczytano: 897 razy
Tegoroczne wybory na świecie pod ostrzałem dezinformacji i deepfake'ów

Zbliżające się wybory w ponad 50 krajach, w tym w USA i w Polsce, zachęcą twórców szkodliwych treści do wzmożonego działania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Najwięcej deepfake’ów prawdopodobnie powstanie latem tego roku. Analitycy sprawdzili, jakie miejsca w cyfrowym świecie są swoistymi inkubatorami dla działań „złych aktorów”, i sporządzili ich mapę. To małe platformy są głównym źródłem powstawania i rozpowszechniania szkodliwych treści. W tym kontekście unijny Akt o usługach cyfrowych można ocenić jako nietrafiony, bo takie małe platformy będą praktycznie poza kontrolą przepisów. Naukowcy sugerują podejmowanie w walce z tym zjawiskiem działań opartych na realistycznych scenariuszach, a całkowite jego wyeliminowanie do takich nie należy. Dlatego lepiej ograniczać skutki dezinformacji.

19.02.2024 | przeczytano: 473 razy
Awanse w w Massivemusic Warsaw

MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna awansowała Zofię Dutkowską i Krzysztofa Sulentę na stanowiska senior music creative. Daje im nie tylko samodzielność w prowadzeniu projektów, lecz także powierza nadzór nad pozostałymi członkami i odpowiedzialność za rozwój biznesu.

15.02.2024 | przeczytano: 548 razy
Mateusz Wisznicki brand managerem Polskiej Ligi Esportowej

Mateusz Wisznicki (mytr) objął stanowisko Brand Managera w Polskiej Lidze Esportowej, gdzie jego głównymi zadaniami będzie rozwój kreatywny marki i zwiększanie świadomości wśród odbiorców.

13.01.2024 | przeczytano: 447 razy
Tomasz „Owca” Zieliński i Helena Smoczny w agencji Endless

Endless zyskała kolejnych specjalistów. Do zespołu kreatywnego agencji dołączyli Tomasz „Owca” Zieliński, jeden z bardziej doświadczonych copywriterów w kraju oraz Helena Smoczny, obejmując stanowisko Senior Art Director. Zespołem kreacji Endless zarządzają wspólnie Franek Toeplitz z Tytusem Klepaczem.

29.11.2023 | przeczytano: 575 razy
Rynek reklamy wzrósł po trzech kwartałach 2023

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2023 roku blisko 8,3 mld zł i była wyższa o 7,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach.

25.11.2023 | przeczytano: 1197 razy
Nowe kierownictwo w Massivemusic Warsaw

Kreatywna agencja muzyczna MassiveMusic awansowała w warszawskim biurze troje doświadczonych menedżerów, powołując tym samym nowy leadership. Tworzą go Piotr Ćwikliński, Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero. Powierzono im zadanie rozwijania usług sonic brandingu i marketingu muzycznego 360 dla marek - od strategii i kreacji po produkcję muzyczną.

13.11.2023 | przeczytano: 453 razy

Jadąc z rodziną autostradą na billboardzie zobaczymy reklamę ciekawych wakacyjnych kierunków, a gdy przejedziemy tę samą trasę sportowym samochodem ujrzymy informację o najnowszej serii ekskluzywnych zegarków? Już dziś technologia automatycznego rozpoznawania tablic rejestracyjnych i cyfrowej reklamy zewnętrznej pozwala na to, a wszystko ułatwia analiza danych i sztuczna inteligencja. 

18.10.2023 | przeczytano: 603 razy

Już po raz 18. “Wyborcza” w partnerstwie z Toyota Central Europe – Polska wspiera dzieci, przekazując wpływy z reklam na cele charytatywne. 1 czerwca, czyli w Dzień Dziecka ruszy też akcja “Przywróćmy dzieciom uśmiech”, która skupia się na sposobach poprawiania dobrostanu najmłodszych.

05.06.2023 | przeczytano: 335 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 201)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764