logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trójka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
Ocean możliwości i popkulturowi buntownicy w kampanii Motorola

Trójka popkulturowych buntowników inspirujących do tego, aby iść pod prąd i podążać za swoimi marzeniami. Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix – to oni będą nadawać ton najnowszej kampanii marki Motorola.

16.10.2023 | przeczytano: 773 razy
Polaków Świąteczne Rozmowy 2022

W Boże Narodzenie 2022 najchętniej będziemy chcieli porozmawiać z bliskimi o hobby, pasjach i zainteresowaniach. Natomiast najbardziej unikanymi przez Polaków tematami będą choroby i zdrowotne dolegliwości, polityka oraz gospodarka. Przy świątecznym stole najchętniej porozmawialibyśmy z Robertem Lewandowskim, Donaldem Tuskiem i Igą Świątek. Prawie 3⁄4 Polaków zamierza świąteczne życzenia złożyć osobiście, a jedynie 4% nie zrobi tego w tym roku w ogóle. Na 2023 rok życzymy sobie przede wszystkim roku bez wizyty u lekarza i podwyżki większej niż inflacja – to wnioski z badania zrealizowanego w ramach wspólnego projektu SW Research Agencji Badań Rynku i agencji Noise PR.

21.12.2022 | przeczytano: 612 razy

Jury międzynarodowego konkursu #AllForJan Award wyłoniło trzech dziennikarzy, nominowanych do nagrody głównej. W tym gronie znaleźli się: Cristian A. Leonte i Andrei Popoviciu z Rumunii oraz Peter Sabo ze Słowacji. Ogłoszenie zwycięzcy tegorocznego konkursu i zdobywcy Nagrody #AllForJan odbędzie się 23 lutego podczas międzynarodowej konferencji Media For Freedom Summit.

18.02.2022 | przeczytano: 586 razy
Armagedon w „Trójce” vol. 2 - utwór Kazika wywołał lawinę

Do długiej listy nazwisk, które znikły z anteny radiowej „Trójki” w marcu i kwietniu tego roku, dołączają następne. Wydaje się, że afera z anulowaniem 1998. notowania Listy Przebojów Trójki, w którym pierwsze miejsce zajął utwór Kazika Staszewskiego „Twój ból jest lepszy niż mój”, przelała ostatecznie czarę goryczy. Z rozgłośnią pożegnali się właśnie Marek Niedźwiedzki, Hirek Wrona, Marcin Kydryński, Wojciech Mazolewski i Agnieszka Szydłowska.

18.05.2020 | przeczytano: 1734 razy (komentarzy: 30)
Armagedon w „Trójce” - przegląd strat

W zalewie informacji prasowych dotyczących wirusa giną doniesienia dotyczące dramatycznej sytuacji w Programie III Polskiego Radia. W ostatnim czasie z anteny znikają kolejne osoby stanowiące filar redakcyjnego zespołu. Znalazły się wśród nich takie ikony radiowej Trójki jak Wojciech Mann czy Jan Chojnacki.

26.03.2020 | przeczytano: 1658 razy (komentarzy: 21)
Polskie Radio walczy ze „skretynieniem obywateli”. Zmielą 6 tys. beretów Trójki

6 tysięcy różowych beretów opatrzonych logotypem radiowej Trójki idzie na przemiał. Gadżet wymyślony przez odwołaną w 2016 r. z funkcji dyrektora Magdę Jethon był krytykowany przez posła PiS i szefa Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego.

02.10.2019 | przeczytano: 1097 razy (komentarzy: 3)

Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.

25.03.2019 | przeczytano: 839 razy
Kampania wspierająca Światłowodowy Internet i Telewizję Elastyczną Netii

20 marca ruszyła nowa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.

21.03.2019 | przeczytano: 736 razy
Zawsze chciałeś mieć takie coś! - kampania reklamowa Providenta

Provident Polska startuje z kampanią reklamową, opartą na znanym polskim hicie z lat 90. Spoty i materiały digitalowe są wsparciem promocyjnym dla nowej oferty produktowej „Prostej Pożyczki”, w której koszt pożyczki wynosi 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki.

07.01.2019 | przeczytano: 2175 razy
Tagmax wprowadza innowacje w talent show Polskiego Radia

Muzyczne talent show Programu 3 Polskiego Radia „Start NaGranie” to pierwszy w historii konkurs, w którym będzie można głosować na jego uczestników, kupując ich muzykę bezpośrednio z poziomu nagrania online. Innowacyjne rozwiązanie konkursowe wdrożył polski startup – interaktywna platforma video Tagmax. Emisja pionierskiego show ruszy 5 października na antenie „Trójki” i online.

01.10.2018 | przeczytano: 802 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764