logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Traffic TV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie

Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.

29.07.2021 | przeczytano: 77 razy
AMS poszerza swoje portfolio Digital Indoor o centra handlowe Klepierre

W czerwcu br. AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską i Rybnik. Tym samym AMS umocnił pozycję lidera, oferując klientom największą na rynku ofertę nośników Digital Indoor o wystandaryzowanym formacie 65”.

28.06.2021 | przeczytano: 223 razy
Retargeting OOH w ofercie AMS

Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.

17.05.2021 | przeczytano: 286 razy
Retargeting – najnowsze rozwiązanie od AMS Digital

Kampanie retargetingowe można teraz uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą Digital OOH AMS. Duży zasięg i większa precyzja w dotarciu do odpowiednich grup celowych poprawiają efektywność obu kanałów reklamowych (DOOH+mobile).

08.03.2021 | przeczytano: 225 razy
Walentynkowa kampania od AMS Digital

AMS we współpracy z firmami Samsung i Polkomtel, operatorem marki Plus przygotował wyjątkową kampanię dla zakochanych. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach miast – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji Walentynek.

05.02.2021 | przeczytano: 349 razy
­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo

Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.

25.11.2020 | przeczytano: 632 razy
AMS Flex – elastyczna oferta OOH od AMS

Elastyczna oferta Out-of-Home – AMS Flex – to najnowsza propozycja w portfolio lidera reklamy zewnętrznej. W odpowiedzi na zapotrzebowanie i dynamiczną sytuację na rynku reklamy AMS stworzył innowacyjną ofertę, która umożliwia start kampanii łączącej reklamę w segmencie City Transport i Digital dowolnego dnia.

13.11.2020 | przeczytano: 407 razy
Traffic TV — AMS wprowadza kanał video out-of-home do autobusów

W połowie października br. portfolio AMS wzbogaciło się o Traffic TV – nowy, autorski kanał video out-of-home adresowany do pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej podróżujących autobusami.

14.10.2020 | przeczytano: 403 razy

OOH Media Point Group współpracuje z Enter Media, właścicielem sieci Digital Signage Taxi. Obie firmy przygotowały wspólną specjalną ofertę wakacyjną.

21.06.2010 | przeczytano: 1331 razy

Dział Out Of Home Media grupy PMPG rozszerzył współpracę z Pol TV, operatorem sieci Digital Signage Student TV oraz Traffic TV o klauzulę wyłączności.

28.05.2010 | przeczytano: 895 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764