logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Trefl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Reklama na Digital Indoor AMS istotnie zwiększa intencje zakupowe

Kampanie na nośnikach Digital Indoor AMS w galeriach i centrach handlowych znacząco wpływają na wzrost intencji zakupowych - wynika z najnowszych badań dla marki Trefl. Kampanię gry  „Po prostu” zobaczyło 68% badanych, zwiększając deklarację zakupową o 25%.

28.06.2023 | przeczytano: 442 razy
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl

Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest odpowiedzialna za pomysł i realizację projektu we współpracy z influencerami oraz wsparcie w zakresie przygotowania kreacji. Za kampanie programmatic, paid social oraz działania afiliacyjne odpowiada agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube (Group One).

23.03.2023 | przeczytano: 493 razy
Robert Makłowicz i Make Life Harder razem w kampanii Trefla

Marka Trefl postanowiła zakończyć rok mocnym akcentem reklamowym, zapraszając do współpracy przy promocji gry towarzyskiej "Po prostu P" Roberta Makłowicza i duet Make Life Harder. Autorem niestandardowego konceptu jest agencja Labcon (Group One), która koordynuje realizację działań przy współpracy z influencerami. Akcja jest częścią kampanii gier towarzyskich i rodzinnych, za której strategię i zakup mediów odpowiada Value Media (Group One).

22.12.2022 | przeczytano: 601 razy
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl

Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.

28.09.2022 | przeczytano: 459 razy

Netia została jednym ze sponsorów koszykarskiej drużyny Suzuki Arka Gdynia. Logo operatora pojawi się m. in. na parkiecie hali domowej drużyny (Polsat Puls Arena Gdynia) oraz strojach zawodników, którzy niebawem rozpoczną rozgrywki koszykarskiej ekstraklasy w sezonie 2022/2023.

09.09.2022 | przeczytano: 616 razy
GK+ 10 lat na rynku: od lokalnej agencji do największej grupy komunikacyjnej

Czy w ciągu dekady można przekształcić małą, lokalną agencję PR w największą grupę branżową w Polsce? Odpowiedź daje historia Grupy Komunikacja Plus. Firma dziś zatrudnia 160 osób, doradza globalnym markom i regularnie staje na podium w najważniejszych konkursach i rankingach branżowych.

26.04.2022 | przeczytano: 1050 razy
Wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus

Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.

25.06.2021 | przeczytano: 467 razy

Łukasz Kadziewicz dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmuje od maja.

07.05.2021 | przeczytano: 460 razy
Amazon.pl startuje w Polsce

Polscy klienci mogą już kupować na Amazon.pl i wybierać spośród ponad 100 milionów produktów, korzystając codziennie z niskich cen i szybkiej, niezawodnej dostawy. Klienci mogą również cieszyć się darmową dostawą dla zamówień powyżej 100 PLN, sprzedawanych i wysyłanych przez Amazon. Amazon.pl oferuje szeroki wybór produktów z ponad 30 kategorii, takich jak książki, elektronika użytkowa, sport i rekreacja, narzędzia i artykuły gospodarstwa domowego, zabawki i produkty dla dzieci. Towary pochodzą od tysięcy europejskich i polskich przedsiębiorstw.

05.03.2021 | przeczytano: 555 razy
Trefl-Kraków: powłoki bakteriobójcze w maszynie KBA Rapida 106

Rok 2020 był dla Fabryki Kart Trefl-Kraków jednym z najważniejszych i przełomowych w jej ponad 70-letniej historii. Firma zdecydowała się bowiem na wdrożenie ambitnego projektu związanego z uruchomieniem produkcji innowacyjnych gier karcianych i planszowych, przyjaznych dla środowiska, a także – jeśli życzy sobie tego klient – zabezpieczonych opatentowaną powłoką lakierniczą o walorach biobójczych. Są one wytwarzane w ekofabryce – nowoczesnym zakładzie produkcyjnym, zbudowanym zgodnie ze standardami proekologicznymi i uwzględniającym rozwiązania zbieżne z wytycznymi gospodarki o obiegu zamkniętym i polityki zrównoważonego rozwoju. Tu we wrześniu ub. r. rozpoczęła pracę maszyna Koenig & Bauer Rapida 106-5+L ALV3, która stała się integralną częścią całego projektu.

16.02.2021 | przeczytano: 837 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764