logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38

Ekocuda to Targi Kosmetyków Naturalnych, które odbywają się dwa razy w roku. Jesienna edycja gości w Poznaniu, Warszawie i Gdańsku. Tegoroczna odsłona marki Ekocuda obfituje w nowości. Wydarzenie w stolicy ma nowy charakter, spotkaniu wystawców i pasjonatów produktów naturalnych towarzyszy branżowy Kongres ze specjalną strefą B2B oraz Influencers. W tle dla eko-marek trwa konkurs Ekocuda Beauty Awards. Agencja Triple PR po raz drugi odpowiada za działania komunikacyjne dla wszystkich wydarzeń pod parasolem marki.

21.11.2022 | przeczytano: 102 razy
Awanse w zespole Triple PR

Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko Senior PR Consultanta. Stanowisko PR Consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.

12.09.2022 | przeczytano: 317 razy

Scalence, firma świadcząca usługi doradcze i mentoringowe dla biznesu, wybrała agencję Triple PR do kompleksowej obsługi komunikacyjnej. Scalence pomaga właścicielom i managerom wypracować najlepsze możliwe rozwiązania dla ich biznesu. Oferuje innowacyjne wsparcie dla właścicieli i prezesów przedsiębiorstw w dostosowaniu wizji, strategii, wartości oraz kluczowych procesów w firmie do warunków konkurowania i zmiennego otoczenia biznesowego.

09.08.2022 | przeczytano: 319 razy

Do grona klientów agencji Triple PR dołączył projekt Top Woman in Real Estate, w ramach którego realizowany jest  między innymi prestiżowy konkurs, który od 5-ciu lat wyłania i nagradza kobiety z, bardzo męskich do niedawna, branż nieruchomości i budownictwa oraz pokrewnych. W skład projektu wchodzi także ekskluzywny program mentoringowy dedykowany ambitnym, młodym kobietom działającym na rynku nieruchomości.

07.02.2022 | przeczytano: 333 razy

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z serwisem Autobaza.pl, należącym do Autoiso Sp. z o.o., który od ponad 20 lat dostarcza wiarygodnych danych dotyczących przeszłości pojazdów.

31.01.2022 | przeczytano: 303 razy

Xsolla, światowy lider z sektora gier wideo, stawia na kompleksową komunikację oraz działania PR i wybiera Triple PR jako partnera na polskim rynku. Xsolla oferuje zaawansowany zestaw narzędzi oraz usług, zaprojektowanych specjalnie dla branży gier mobilnych.

26.01.2022 | przeczytano: 273 razy

Isobar Polska oraz Triple PR wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki ŠKODA na rynku polskim. W ramach współpracy agencje realizują zintegrowaną strategię działań PR spójną z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi.

20.01.2022 | przeczytano: 447 razy

Agencja Triple PR nawiązała współpracę z fansi. Fansi to innowacyjna platforma e-commerce, łącząca internetowych twórców z ich fanami założona przez BrandBuddies – czołową agencję influencer marketingu w Polsce. fansi wraz z BrandBuddies tworzą spójny ekosystem –  dom dla twórców i marek zainteresowanych influencer marketingiem.

08.11.2021 | przeczytano: 398 razy
Triple PR wzmacnia dział client service

Kinga Ostrowska i Tomasz Puszczyk dołączyli do zespołu agencji Triple PR. Objęli stanowiska PR Consultantów, wzmacniając kompetencje Triple PR. Kinga Ostrowska zajmuje się komunikacją dla klientów z obszaru B2C, przede wszystkim z branży beauty. Tomasz Puszczyk jest odpowiedzialny za doradztwo dla klientów z branży real estate.

04.11.2021 | przeczytano: 436 razy
Triple PR z cykliczną współpracą z Intersport Polska S.A.

INTERSPORT Polska, sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem, powierzyła Triple PR działania z zakresu public relations. Agencja – co kwartał – odpowiada za komunikację firmy uwzględniającą wyniki finansowe spółki.

26.10.2021 | przeczytano: 262 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764