logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triple PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 49
Triple PR wspiera komunikacyjnie akcję Karmimy Psiaki

Trwa akcja, która rozpali serce niejednego miłośnika zwierząt i bynajmniej nie chodzi o żywe dekoracje, a niewinne istoty, które z różnych powodów zostały skazane na bezdomność. Trwa 6. edycja świątecznej inicjatywy #CharytatywnaChoinka2023 organizowanej przez Karmimy Psiaki, będącej częścią Fundacji Sarigato. Na specjalnie zaprojektowanej wirtualnej choince każdy z nas może wybrać swoją „bombkę” – psiaka lub kociaka, któremu przekaże gwiazdkowy prezent, wedle zapotrzebowania. W tym roku na dary czeka ponad 1000 wspaniałych zwierzaków z 76 placówek z całej Polski! Choć akcja trwa tylko do 27 grudnia to dzięki prostemu mechanizmowi, skala jej pomocy może objąć działania na kilka następnych miesięcy.

13.12.2023 | przeczytano: 523 razy
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera

145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą praktyką na długo.

08.12.2023 | przeczytano: 416 razy
Kolejne awanse w Triple PR

Magdalena Dymek awansowała na stanowisko Head of Business Department, a Paulina Woźniak objęła stanowisko PR & Event Project Managera.

14.11.2023 | przeczytano: 430 razy

Agencja Triple PR poszerza portfolio klientów i rozpoczyna działania komunikacyjne dla inwestycji Conrada 27 w Krakowie.

28.10.2023 | przeczytano: 358 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych wybiera Triple PR

Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych (PINK) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie strategii i prowadzenia komunikacji Stowarzyszenia.

23.10.2023 | przeczytano: 300 razy
Sukces Targów Kosmetyków Naturalnych Ekocuda

Jak powrócić na mapę wydarzeń stacjonarnych po 2-letnim sezonie zakupów online, w nowych lokalizacjach i odsłonach? Jak wyostrzyć kamerę promocji na marce klienta przy kurczącym się rynku wydawniczym oraz wzroście aktywności konkurencji? Jak udało nam się „zaprosić” 350 000 osób na targi, pozyskać 290 publikacji w mediach oraz dotrzeć do 1 309 226 odbiorców? Zachęcamy do zapoznania się z Eko-cudnym case study.

30.05.2023 | przeczytano: 996 razy
Agencja Triple PR wzmacnia zespół Client Service

Agencja Triple PR powiększa zespół. Do działu komunikacji biznesowej kierowanego przez Agnieszkę Malesza-Woźniak i Magdalenę Dymek dołączyły Paulina Woźniak (Senior PR Consultant) oraz Monika Bielkiewicz (PR Consultant). Awans na stanowisko PR Consultant otrzymała Aleksandra Konopka. Rozwój zespołu związany jest ze stale rosnącym portfolio agencji.

16.05.2023 | przeczytano: 760 razy
Triple PR wspiera wejście platformy Tealium na polski rynek

Ceentrals, oficjalny partner Tealium na polskim rynku, powierzył agencji Triple PR obsługę komunikacyjną działań dla platformy. Tealium, narzędzie wspierające efektywne zarządzanie danymi klientów dla średnich i dużych biznesów e-commerce, zyskało już uznanie specjalistów z zakresu e-commerce i marketingu w USA, Singapurze, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Japonii, Holandii, Francji i Australii.

11.05.2023 | przeczytano: 541 razy
Do portfolio agencji Triple PR dołączył Gi Group Holding

Rok 2023 agencja Triple PR rozpoczęła od nawiązania współpracy z Gi Group Holding - jednym z liderów międzynarodowego rynku pracy oraz jedną z największych firm HR na świecie. Zespół agencyjny będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych dla marek należących do spółki: Gi Group Temp&Perm, Grafton Recruitment i Wyser.

02.03.2023 | przeczytano: 562 razy

Centrum Medyczne VenaMed to nowoczesna placówka medyczna zlokalizowana w sercu warszawskiego Żoliborza. VenaMed powstało z myślą o zaspokojeniu stale rosnących potrzeb z zakresu specjalistycznych usług medycznych. Misją właścicielki – dr Agnieszki Wolskiej, jest profesjonalna i jednocześnie życzliwa opieka medyczna. Agencja Triple PR odpowiada za działania komunikacyjne oraz rozwój kanałów Social Media dla warszawskiej placówki medycznej.

23.01.2023 | przeczytano: 503 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 49)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764