logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Triumph: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Przemysław Puchalski awansuje na stanowisko Creative and Strategy Director w Webtalk

Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny w WebTalk, zarządzający obecnie 30 osobowym działem kreacji, związany z agencją od ponad 9 lat, stanie również na czele zespołu Strategii.

31.08.2023 | przeczytano: 398 razy
Koncertowe lato z Antyradiem

W wakacje Antyradio zaprasza słuchaczy na największe koncerty i festiwale rockowe w Polsce i nie tylko. Będzie to również okazja do bezpośrednich spotkań ze słuchaczami.  

03.07.2023 | przeczytano: 387 razy

Specyfika branży ze względu na zróżnicowane zapotrzebowanie klientów sprawia, że każdy może znaleźć swój fragment rynku, na którym się realizuje. Niektórzy klienci oczekiwać będą specjalistycznych usług, takich jak telewizyjne eventy online, które wymagają odpowiednich narzędzi i know-how. Jednak zdaniem Marka Jankowskiego z Platige Image nadal jest spora przestrzeń na realizację tradycyjnych eventów.

15.09.2022 | przeczytano: 826 razy
Agencja Webtalk odpowiedzialna za nową kampanię Triumph - Comfort My Way

“Comfort My Way” to hasło nowej kampanii marki Triumph, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Kampania została zaplanowana na 30 rynków, a soundtrackiem został cover utworu Backstreet Boys. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja WebTalk.

14.04.2022 | przeczytano: 694 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa kampania marki Triumph

Marka Triumph rozpoczyna angażującą kampanię globalną We Are Triumph. Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy - od asystentek klienta, przez  marketing, IT i  dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną. Kampania We are Triumph wystartuje na kanałach social media Triumph w Międzynarodowy Dzień Kobiet - dzień, w którym celebrujemy osiągnięcia kobiet na całym świecie.

08.03.2021 | przeczytano: 397 razy
Saatchi & Saatchi z globalną kampanią dla XTB z José Mourinho

Wystartowała globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki, legendarnym trenerem piłkarskim: José Mourinho. Za międzynarodową kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

06.10.2020 | przeczytano: 1107 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kalendarz Motocykle Marzeń 2020 z okazji 30 lat Inter Cars

Dział Motocykli Inter Cars SA wydał na 2020 rok okolicznościowy kalendarz z okazji 30-lecia istnienia firmy. Okrągła rocznica była inspiracją do tej wyjątkowej publikacji, której celem było zaprezentowanie „motocykli naszych marzeń” z lat 90. oraz początku nowego wieku. Każda z prezentowanych maszyn utarła się w świadomości i pamięci motocyklistów, kształtowała ich marzenia oraz wizję siebie.

23.01.2020 | przeczytano: 730 razy
Nowe Bielawy: Zmiana wizerunku toruńskiego centrum handlowego

Działające od 17 lat w Toruniu Centrum Handlowe Bielawy zmienia nazwę. Od teraz będzie nazywać się Nowe Bielawy. Rebranding to efekt modernizacji całego obiektu, w tym jego oferty.

09.10.2019 | przeczytano: 902 razy
Marcowe wydanie Świata Motocykli rozpoczyna plebiscyt „Motocykl Roku 2017”

W marcowym wydaniu miesięcznika "Świat Motocykli", które ukazało się we wtorek, 14 lutego br. - redakcja rozpoczyna 9. edycję plebiscytu na "Motocykl Roku". Nagrodą główną dla czytelnika, który wymyśli najlepsze hasło reklamowe dla miesięcznika, jest motocykl Harley-Davidson Iron 883TM.

19.02.2017 | przeczytano: 884 razy
10 narzędzi znad Wisły w służbie marketerom

Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę,  ale w wielu przypadkach ich pomysłodawcami i twórcami są… Polacy. Prezentujemy wybrane rozwiązania marketingowe, które w mniejszym lub większym stopniu zrewolucjonizowały pracę marketerów.

29.12.2016 | przeczytano: 1535 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764