logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tuba: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40

Kanał Zero rusza z kolejnym oryginalnym i bardzo atrakcyjnym konkursem dla swoich fanów. Tym razem we współpracy z marką Goldsaver rozda widzom dwie sztabki złota.

12.03.2024 | przeczytano: 315 razy
Debata wyborcza w TVP. Ponad 160 tys. wzmianek w mediach społecznościowych

W poniedziałek wieczorem odbyła się debata wyborcza w TVP, w której wzięli udział przedstawiciele sześciu komitetów wyborczych zarejestrowanych w całym kraju. Spotkanie było bardzo dynamiczne, a pytania rozwinięte. PSMM Monitoring & More opublikował analizę medialności debaty, wskazując najczęściej wzmiankujące na ten temat redakcje oraz najbardziej zaangażowane społeczności.

11.10.2023 | przeczytano: 427 razy
Nowa identyfikacja wizualna Grupy Eurozet

Grupa Eurozet wprowadza nowy logotyp, który będzie obowiązywać od 31 marca br.

31.03.2023 | przeczytano: 664 razy
Wzmocnienia w zespole More Communications Agency

W listopadzie do more communications agency dołączyły dwie osoby. Patrycja Jaksim, która jako Account Executive zasiliła zespół Brand PR oraz Krzysztof Kwintkiewicz na stanowisku Senior Account Executive. Krzysztof odpowiada za realizację działań z obszaru PR korporacyjnego.

17.11.2022 | przeczytano: 868 razy
Tandem Audio Broker i Helios Media – nowe zespoły sprzedażowe w Grupie Agora

Tandem Media, broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia 2022 r. będzie funkcjonować jako Tandem Audio Broker. Zmiana wiąże się z koncentracją działań zespołu na obszarze reklamy FM i digital audio, a także z rozwojem współpracy z wydawcami treści audio. Z kolei pod szyldem Helios Media klienci i marketerzy znajdą pełną, bogatą ofertę reklamową sieci kin Helios, obejmującą działania na ekranach multipleksów i w obiektach kinowych oraz projekty niestandardowe.

16.11.2022 | przeczytano: 701 razy

Wyjątkowe podcasty o muzyce prowadzone przez ciekawe osobowości, m.in. Enzu, Phama, Kamila „Menta” Kraszewskiego i Matyldę Hej oraz szeroki wybór stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop – to Tuba, czyli nowy serwis skierowany do młodego pokolenia. Projekt Grupy Radiowej Agory ruszył w poniedziałek, 7 listopada 2022 r. pod adresem tuba.fm i w aplikacji na urządzenia z systemem Android, a wraz z nim kampania „It’s not just music, we share emotions” skupiona na mediach społecznościowych.

07.11.2022 | przeczytano: 401 razy

Wspomnienia o Święcie Pracy i zawodach, których już nie ma, świat według Stanisława Barei, a także rozmowy z Kazimierzem Kaczorem i Andrzejem Rosiewiczem - to propozycje Radia Pogoda przygotowane specjalne na nadchodzącą majówkę. Oprócz tego na antenie stacji w długi majowy weekend nie zabraknie "Koncertu życzeń" Roberta Janowskiego i muzyki jak za dawnych lat.

27.04.2022 | przeczytano: 356 razy

Rock Radio w czasie tegorocznej majówki zaprosi słuchaczy na audycje o zbrodni i karze - przedstawi historie kryminalne z czasów PRL, filmy inspirowane prawdziwymi wydarzeniami i wpadki wymiaru sprawiedliwości. O tym, czy za każdą zbrodnią stoi motyw, opowie na antenie stacji autorka bestsellerowych powieści Katarzyna Bonda, a reżyserzy Jan Holoubek i Maciej Pieprzyca podadzą przepis na wciągający widzów kryminał. Pierwszych specjalnych audycji Rock Radia będzie można słuchać w eterze i online już w sobotę, 30 kwietnia!

27.04.2022 | przeczytano: 216 razy
Onedaymore wprowadza ekologiczne opakowania uzupełniające typu Refill

Znana konsumentom tuba, w której sprzedawane są owsianki, granole i musli OneDayMore od teraz może być używana wielokrotnie! Do sprzedaży internetowej trafiły właśnie opakowania zastępcze – torebki typu refill, które umożliwią ponowne napełnianie pustej tuby mieszankami śniadaniowymi. Celem jest minimalizowanie ilości odpadów wprowadzanych do środowiska.

14.01.2022 | przeczytano: 971 razy
Praktyczny poradnik jak stworzyć skuteczne video do kampanii performance wg Bartłomieja Foszer

W performance marketingu chodzi o to, żeby wyróżnić się spośród innych marek. Na portalach społecznościowych pojawiają nam się dziennie setki różnych reklam. Jak przykuć uwagę użytkowników? Liczy się pomysł, kreatywność, dostosowanie do medium i wiele innych zmiennych. Mocno wierzę, że znacznie więcej można osiągnąć tworząc angażujące wideo zamiast używać statycznych grafik. W tym artykule przedstawię ogólne zasady tworzenia video na potrzeby kampanii performance jednocześnie analizując zmienne w zależności od miejsca, w którym emitujemy reklamę.

13.05.2021 | przeczytano: 968 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764