logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tube.AD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
YouTube w Polsce w 2014 roku

Według badań Megapanel PBI/Gemius z lipca 2013 roku w ciągu miesiąca YouTube przyciągnął w Polsce 13,8 mln użytkowników. Przez rok wynik wzrósł do 16 mln, a dla wielu internautów serwis stał się telewizją z niezależnymi, ciekawymi materiałami wyświetlanymi w coraz lepszej jakości. Dane liczbowe o polskim YouTube zebrała agencja Tube.AD.

13.10.2014 | przeczytano: 1096 razy
5 certyfikowanych specjalistów w agencji Tube.ad

Przy prowadzeniu kampanii wideo na YouTube należy współpracować z ekspertami. Niewątpliwie są nimi pracownicy agencji Tube.AD, którzy zdali egzamin certyfikacyjny z reklamy wideo dla zaawansowanych. 5 osób uzyskało status wykwalifikowanego specjalisty.

10.09.2014 | przeczytano: 1244 razy
Wizerunek marki na Youtube - nowości od Google

Budowanie wizerunku marki jest ogromnym wyzwaniem. Branża reklamowa niemalże od początków swego istnienia zastanawia się nad tym, jakie sposoby dotarcia do świadomości klienta są najlepsze. Poza tą wiedzą równie ważne w dalszych działaniach pozostaje utrzymanie pozytywnego wizerunku marki.

26.06.2014 | przeczytano: 1295 razy
Agencja Widzialni.pl o 8 wspólnych latach z Google

O 8 latach współpracy z Google mówi Mateusz Zyguła, dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl.

29.05.2014 | przeczytano: 1470 razy
Model MASS czyli optymalna kampania wideo na YouTube

Jak optymalnie przeprowadzić kampanię reklamy wideo? Wystarczy trzymać się sprawdzonych i najlepszych schematów planowania działań marketingowych. Służy do tego model MASS, który idealnie sprawdza się przy kampanii wideo w serwisie YouTube.

12.03.2014 | przeczytano: 1073 razy
Ile kosztuje reklama na YouTube?

Dużo się ostatnio mówi o skuteczności reklamy on-line, szczególnie w serwisie YouTube. Porównuje się ją głównie pod względem kosztów z kampanią w telewizji, komentując, że wideo w sieci niedługo ją znokautuje. Reklama wideo ma nad TV przewagę. A jest to ogromy zasięg przy precyzyjnym kierowaniu spotów do odbiorcy. Dzięki temu możemy racjonalnie wydawać pieniądze na kampanię reklamową.  

28.02.2014 | przeczytano: 1658 razy
Jak oglądamy wideo w sieci?

Już nie patrzymy ślepo w telewizor podczas oglądania narzuconego nam programu. Mamy teraz obok siebie tablet, smartfon lub laptop oraz nieograniczoną ilość materiałów wideo w internecie. Raport IAB Polska przedstawiony na konferencji 14 grudnia 2013 roku pokazuje to, w jaki sposób oglądamy wideo w sieci. Agencja Tube.AD zebrała najważniejsze dane w jedną infografikę.

23.01.2014 | przeczytano: 1773 razy
Reklama wideo w internecie

Wszystkie badania dotyczące reklamy jednoznacznie potwierdzają – wideo w Internecie z miesiąca na miesiąc osiąga coraz lepsze, konkurencyjne wyniki. Również okazuje się o wiele tańszą formą promocji wykorzystywaną częściej i z większą precyzją. Raport „Wideo w internecie” sporządzony przez serwis Interaktywnie.com, zawiera bardzo szczegółowe dane. Natomiast infografika opracowana przez agencję Tube.AD obrazuje najważniejsze z nich. 

19.11.2013 | przeczytano: 3106 razy

Skończyła się epoka MTV, gdzie 99% czasu antenowego poświęcano muzyce. Muzyczne stacje telewizyjne przestały grać muzykę, tę niszową i niepopularną. Świat muzyki przeniósł się do internetu, docelowo na YouTube.

24.10.2013 | przeczytano: 1449 razy
Mariusz Max Kolonko: mówi jak jest i rządzi na YouTube

Dla wielu osób stał się już postacią kultową. Znalazł się również pod ostrzałem mediów. Chyba wszyscy pamiętają jego słynne „Boston Masaczjusets”. Pojawił się na YouTube jako MaxTV i natychmiast zyskał popularność, a w ciągu 2 miesięcy podwoiła się ilość wyświetleń. Czy fenomen Maxa Kolonko po latach przetrwał? Odpowiedź znajdziecie w infografice przygotowanej przez agencję Tube.AD.

30.09.2013 | przeczytano: 2234 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764