logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Turner International: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Marcin Kochanowski dołącza do zespołu Turnera w Warszawie

11 lutego Marcin Kochanowski objął stanowisko Brand Solutions Managera CEE w warszawskim oddziale Turnera.

18.02.2019 | przeczytano: 683 razy
Boomerang rusza z nową kampanią wizerunkową

„Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” – pod takim hasłem rusza właśnie nowa kampania wizerunkowa kanału dziecięcego należącego do Turnera. W ramach prowadzonych działań stacja uruchomiła m.in. aplikację na facebooku „Dzieciaki dbają o psiaki”. Dzięki niej widzowie w formie zabawy będą mogli pomóc psom ze schroniska w Józefowie. Akcję wspierają znane mamy – wokalistka Magda Steczkowska i blogerka Nieperfekcyjna mama.

19.11.2018 | przeczytano: 895 razy
Barbara Izowska - Jędrych awansowała w Turnerze

Barbara Izowska-Jędrych awansowała na Senior Marketing & PR Menagera Eastern Europe & Poland w Turner Broadcasting System, nadawcy kanałów Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN.

08.11.2018 | przeczytano: 634 razy
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową

T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.

17.10.2018 | przeczytano: 536 razy
Turner: Nowy dyrektor Ad Sales & Brand Solutions w regionie CEE

Od 1 października Marta Szwakopf obejmuje stanowisko Dyrektora Ad Sales & Brand Solutions w środkowo-europejskim oddziale Turnera.

01.10.2018 | przeczytano: 1027 razy
Cartoon Network świętuje 20 urodziny

We wrześniu minęło dokładnie dwadzieścia lat, odkąd Cartoon Network rozpoczął nadawanie w Polsce. W tym czasie na kreskówkach takich jak „Atomówki” czy „Laboratorium Dextera” wychowały się całe pokolenia, a dziś dzieci z zaciekawieniem śledzą losy Gumballa, czy Bena 10. Stacja niezmiennie stawia na oryginalne produkcje, a już wkrótce na antenie pojawią się kolejni nowi bohaterowie.

27.09.2018 | przeczytano: 895 razy
Cartoon Network zachęca dzieci do wyjścia z domu

Siła dziecięcej wyobraźni, zabawa w otoczeniu przyrody, przyjaźń i niesamowite przygody – tak wygląda świat w nowej kreskówce „Craig znad potoku”, która 15 października pojawi się na antenie Cartoon Network. Stacja chce zachęcić dzieci do spędzania czasu na zewnątrz, ale też uświadomić najmłodszym potrzebę dbania o środowisko. Właśnie dlatego została partnerem jubileuszowej, 25. edycji akcji „Sprzątanie świata - Polska”.

17.09.2018 | przeczytano: 838 razy
Jeszcze więcej powodów do śmiechu w kampanii Boomeranga

1 czerwca kanał telewizyjny Boomerang startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Jeszcze więcej powodów do śmiechu”. Również tego dnia, stacja oficjalnie stanie się opiekunem małego hipopotama Zumba z wrocławskiego Zoo.

30.05.2018 | przeczytano: 1004 razy
TNT łączy dwa światy w nowej kampanii wizerunkowej

Kanał filmowy TNT rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Stacja stawia na różnorodność, łącząc ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy. Na jesień TNT przygotowało zestaw najlepszych filmów z Hollywood oraz telewizyjne premiery „Królestwo zwierząt” i „Z góry przepraszam.” Pojawią się również nowe sezony „Dobrego zachowania” i „Angie Tribeci”.

10.10.2017 | przeczytano: 513 razy
„Love CN” - nowa kampania Cartoon Network

Rusza kampania „LOVE Cartoon Network”, w której stacja zachęca dzieci i ich rodziny do pokazania, za co kochają Cartoon Network. Wystarczy nagrać krótki filmik i przesłać go na stronę www.cartoonnetwork.pl/loveCN. Trwająca miesiąc akcja wizerunkowa jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału. Kampanię promuje spot telewizyjny.

04.09.2017 | przeczytano: 612 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764