logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TypoPolo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Typoaktywni rekrutują we Wrocławiu

Od typografii wernakularnej lat 90. do zaangażowanego projektowania dziś TypoAktywni to projekt łączący typografię miejską lat 90. i współczesne zaangażowane projektowanie.

20.09.2014 | Z rynku | przeczytano: 2563 razy
TypoPolo: prymitywizm reklamowy w Muzeum Sztuki Nowoczesnej

TypoPolo” jest pojęciem opisującym estetyczny fenomen, jakimi były amatorskie projekty reklam, szyldów i napisów informacyjnych, wykonywane na potrzeby małego handlu i rzemiosła, które zafunkcjonowały w polskiej przestrzeni publicznej lat 90.

06.05.2014 | Z rynku | przeczytano: 1864 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764