logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyrka Studio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
VMLY&R Poland z kampanią Otrivin Menthol

Ruszyła kampania promująca najnowszy aplikator leku udrożniającego nos Otrivin Menthol firmy Haleon. Kampanii towarzyszy m.in. 90-sekundowy spot przygotowany przez agencję VMLY&R Poland. 

09.10.2023 | przeczytano: 650 razy
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Jestem w Hebe”

Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  

16.09.2021 | przeczytano: 1826 razy
Start kampanii reklamowych serwisów Morizon.pl i Gratka.pl

Po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media AG Gratka.pl i zakupie większościowego pakietu akcji MZN Property SA - wydawcy serwisu nieruchomościowego Morizon.pl, startuje nowy etap działań mających na celu wzmocnienie pozycji rynkowej obu serwisów. W poniedziałek, 17 sierpnia, w telewizji i w internecie rozpoczęły się kampanie reklamowe Gratki i Morizona.

21.08.2020 | przeczytano: 1842 razy
Empik startuje z kampanią świąteczną

Autorem konceptu kreatywnego jest Agencja Grey. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę, kino oraz nośniki store deco, a także katalogi tematyczne.

07.12.2016 | przeczytano: 672 razy
Kampania Empiku: „Najważniejsze znajdziesz w środku”

Autorem konceptu kreatywnego jest Agencja Grey. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę, kino oraz nośniki store deco a także katalogi tematyczne.

10.11.2016 | przeczytano: 1368 razy
Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Emolium

W połowie lipca rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna marki Emolium, aktywnych emolientów stworzonych z myślą o pielęgnacji oraz ochronie skóry dzieci i dorosłych. Komunikacja skoncentrowana jest na linii Emolium od 1. dnia życia, przeznaczonej dla delikatnej skóry najmłodszych. Idea kreatywna spotu oparta jest na porównaniu ochrony, którą zapewnia Emolium do naturalnej ochrony jeszcze przed narodzinami, w brzuchu mamy.

20.07.2016 | przeczytano: 1351 razy
Jogurt Naturalny Bakoma bohaterem serii filmików typu DIYZobacz wideo

Czy wszystko, co pyszne musi być niezdrowe i tuczące? Jak ograniczyć zbędne kalorie bez konieczności rezygnowania z ulubionych potraw i przekąsek? Dzięki Jogurtowi Naturalnemu Gęstemu  jest to możliwe i… jeszcze prostsze! Udowadnia to seria filmików typu „Do it yourself”, w których jest on wykorzystany do przygotowania inspirujących potraw. Za pomysł, jego realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM we współpracy z Mediabrands Studios i Mediabrands Social.

03.07.2016 | przeczytano: 860 razy
Cisowianka Perlage i Monica Bellucci w kontekście Bonda

W związku ze zbliżającą się premierą najnowszego filmu o przygodach Jamesa Bonda, w którym to jedną z głównych ról gra Monica Bellucci, postanowiliśmy przypomnieć szerokiej publiczności reklamę Cisowianki Perlage z jej udziałem.

16.10.2015 | przeczytano: 903 razy
Ruszyła kampania tranu Mӧller’s

6 października wystartowała kampania telewizyjna tranu i kapsułek z tranem Mӧller’s przygotowana przez GREY group.

10.10.2014 | przeczytano: 1042 razy
Universal McCann rozkręci Twista Bakomy w internecie

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na pełną obsługę mediów online dla marki TWIST Bakomy. Działania zaplanowane na okres: od końca lipca 2013  i w roku  2014, będą kontynuacją trwającej właśnie kampanii telewizyjnej. Projekt jest prowadzony w zespole: Anny Walczak-Muszalskiej (Digital Strategy Director).

21.07.2013 | przeczytano: 1840 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764