logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tyskie: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 172
Tyskie łączy przez muzykę – wieczór w Tyskich Browarach Książęcych

Jakie znaczenie ma Śląsk w twórczości muzyków? Czy udział w Jam Session może być spełnieniem marzeń? W pierwszy weekend kwietnia w Tyskich Browarach Książęcych odbyło się niezwykłe wydarzenie pod hasłem „Muzyka łączy, jak bycie na TY”, którego organizatorem była marka Tyskie. Spotkanie zgromadziło fanów zespołu Myslovitz, Kuby Karasia i Karola Paciorka i stało się przestrzenią do inspirujących rozmów oraz niezapomnianych przeżyć muzycznych – razem, bez barier. 

23.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 184 razy
Małysz i Hołowczyc w nowej odsłonie kampanii „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”

Po udanym starcie kampanii w 2024 roku marka Tyskie kontynuuje motoryzacyjną podróż z duetem Hołowczyc–Małysz. Legendy polskiego sportu ponownie pojawią się w kampanii promującej piwo bezalkoholowe Tyskie Zero, przypominając, że niezależnie od tego, czym jeździmy – wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na TY.

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 237 razy
Tyskie wraca na Pol’and’Rock Festival

Po 17 latach Tyskie wraca na Pol’and’Rock Festival jako jeden z głównych sponsorów. To więcej niż współpraca – to spotkanie marek, które łączy wspólnota, dialog międzypokoleniowy i festiwalowa energia.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 169 razy
„Muzyka łączy jak bycie na TY” w Tyskich Browarach Książęcych

Tyskie zaprasza na wyjątkowy wieczór, który zgodnie połączy rozmowy o kulturze Śląska ze wspólnym muzykowaniem. Serce marki bije na Śląsku, a wydarzenie „Muzyka łączy jak bycie na TY” to ukłon w stronę bogatej tradycji i muzycznego dziedzictwa regionu. Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać inspirującej rozmowy znanych Ślązaków: Karola Paciorka – twórcy kanału Imponderabilia – z Kubą Karasiem, współtwórcą The Dumplings i projektu Karaś/Rogucki. Spotkanie dotyczyć będzie muzyki, kultury oraz wpływu Śląska na artystyczne inspiracje.

30.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 456 razy
XTB wzmacnia dział marketingu

XTB, globalny fintech oferujący aplikację inwestycyjną, wzmacnia dział marketingu. Do zespołu dołączył Marek Kozłowski, który objął nowe stanowisko Brand Directora. W tej roli będzie odpowiadał za zarządzanie marką XTB na globalnych rynkach.

06.03.2025 | Personalia | przeczytano: 334 razy
Awanse w SEC Newgate CEE

Wraz z początkiem roku w SEC Newgate CEE miały miejsce dwa awanse. Aleksandra Mikiewicz objęła stanowisko Account Executive, wzmacniając obszar komunikacji korporacyjnej. Szymon Dziewięcki natomiast awansował na stanowisko Advisor | Strategy. Obejmie także funkcję lidera zespołu obsługującego TVN Warner Bros. Discovery. Konsultanci w nowych rolach będą wspierać kluczowych klientów agencji, odpowiadając za strategiczne doradztwo, skuteczną komunikację oraz budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami.

03.03.2025 | Personalia | przeczytano: 282 razy
Muzyka łączy... Mann i Dębski w kampanii marki Tyskie​

Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii ikonę dziennikarstwa muzycznego Wojciecha Manna oraz wszechstronnego kompozytora i producenta muzycznego Radzimira Dębskiego.

13.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 412 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kolej przejść na TY. Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem

Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów, Poznania i Warszawy.

04.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 639 razy
Tydzień Zdrowia Psychicznego w Gemini Park Tychy

Od lat centra handlowe integrują lokalne społeczności. Ich znaczenie pod tym względem wpisuje się w strategię zarządców, a współpraca z samorządami staje się elementem przyciągającym klientów często z całego regionu. W oparciu o tę strategię Gemini Park Tychy aktywnie włączyło się w szczytną inicjatywę obchodów Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego poprzez organizację na swoim terenie atrakcyjnego wydarzenia wspierającego zdrowie, nie tylko psychiczne.

23.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 665 razy
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych

4 października 2024 r. odbyło się uroczyste otwarcie nowego Muzeum Tyskich Browarów Książęcych. Historię serwuje się tu nowocześnie i z wielką pasją, zaś jej zgłębianie to fascynująca podróż w czasie przez cztery wieki warzenia „Złota Tychów”.

04.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 830 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 172)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764