logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UEFA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 225

CANAL+ pozyskał wyłączne prawa do transmisji wszystkich meczów Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Młodzieżowej UEFA i Superpucharu UEFA w sezonach 2024/25, 2025/26 i 2026/27 na terenie Polski.

26.03.2024 | przeczytano: 103 razy

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11 marca.

25.02.2024 | przeczytano: 520 razy
Just Eat Takeaway.com rozszerza współpracę z UEFA

Just Eat Takeaway.com – grupa, do której należy Pyszne.pl – wzmacnia swoją obecność na największych europejskich turniejach piłkarskich. Firma przedłuża partnerstwo z UEFA w ramach męskich rozgrywek klubowych na kolejne trzy lata (do 2027 roku). Współpraca z platformą jest nadal jednym z największych partnerstw w historii UEFA, i przykładem zaangażowania firmy we wspieranie zarówno męskiej, jak i kobiecej piłki nożnej. W ramach oddzielnego kontraktu Just Eat Takeaway.com sponsoruje bowiem wszystkie zawody futbolowe kobiet.

15.02.2024 | przeczytano: 327 razy
Marki Unilever partnerem UEFA Euro 2024

Unilever oraz Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) ogłosiły dziś, że marki koncernu należące do części biznesu odpowiadających za artykuły spożywcze (Nutrition) oraz środki higieny osobistej (Personal Care), zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024.

07.12.2023 | przeczytano: 494 razy
TVP Seriale i TVP3 Warszawa w Canal+ w jakości HD

Od 20 listopada kanały TVP Seriale i TVP3 Warszawa są dostępne w jakości HD dla klientów oferty satelitarnej CANAL+ oraz użytkowników serwisu CANAL+ online. To długo wyczekiwana przez widzów zmiana, która z pewnością uatrakcyjni i uprzyjemni im oglądanie ulubionych programów.

21.11.2023 | przeczytano: 429 razy
Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy Skarbowej

Jeden z najlepszych sędziów piłkarskich na świecie - Szymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, największej firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na rynku NewConnect, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W ramach wspólnych działań zaplanowano szeroko zakrojoną kampanię reklamową pn. „Twoja decyzja na wagę złota ” z udziałem międzynarodowego polskiego sędziego piłkarskiego, który prowadził między innymi finał mundialu w 2022 roku i finał Ligi Mistrzów w 2023 r. Komunikacja będzie prowadzona w największych polskich stacjach telewizyjnych oraz radiowych, mediach online (w tym VOD) oraz za pomocą reklamy zewnętrznej. Kampania z udziałem Szymona Marciniaka jest zorientowana na wzmocnienie wizerunku i świadomości marki. Ma ona także podkreślać bezpieczeństwo inwestycji w złoto.

15.09.2023 | przeczytano: 512 razy
Startują 2 nowe kampanie reklamowe Polsat Box i Plus

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą, wyjątkową ofertę łączoną operatorów.

04.09.2023 | przeczytano: 571 razy

Krzysztof Zieliński pełni obowiązki dyrektora TVP Sport. Zastępcą dyrektora – redaktorem naczelnym TVP Sport został Sebastian Staszewski. Jarosław Idzi nadal jest zastępcą dyrektora ds. produkcyjnych TVP Sport. Marek Szkolnikowski, dotychczasowy dyrektor anteny pozostaje w strukturach Spółki.

07.08.2023 | przeczytano: 460 razy
Herbalife przedłuża wieloletnią współpracę z Cristiano Ronaldo

Herbalife, globalna firma zajmująca się zdrowiem i wellness, ogłosiła odnowienie umowy sponsorskiej z międzynarodową ikoną piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. Współpraca, która rozpoczęła się dziesięć lat temu w 2013 roku, będzie kontynuowana, a Herbalife będzie wyłącznym partnerem Ronaldo w zakresie produktów do odżywiania i wellness.

24.05.2023 | przeczytano: 690 razy

21 kwietnia do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVN oraz TV Puls. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym CANAL+ online oferuje dostęp do wszystkich kanałów objętych zasadą „must carry,must offer”: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4 i TV Puls.

02.05.2023 | przeczytano: 457 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 225)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764