logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UKE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 99
UKE przedłużył TVP rezerwację częstotliwości na MUX-3

Rezerwacją objęto częstotliwości z zakresu 470-694 MHz, na których Telewizja Polska nadaje osiem kanałów: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Kultura oraz TVP ABC. Decyzję wydano na dziewięć lat, tj. do końca 2033 roku.

02.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 429 razy
Część przepisów nowego prawa autorskiego wchodzi w życie

Nowe przepisy prawa autorskiego dają twórcom prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie. Korzystne zmiany dotyczą m.in. środowiska filmowego i aktorów, lecz także wydawców prasowych i dziennikarzy, bo nowelizacja dostosowuje przepisy do realiów ery cyfrowej. Praktyka ich zastosowania zależy w dużej mierze od wyników negocjacji między twórcami i platformami cyfrowymi, tzw. big techami. Choć pozycja negocjacyjna twórców została wzmocniona nowymi przepisami, wciąż obawiają się oni o efekt rozmów. 

14.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 442 razy
GOV.PL bez Google Analytics. Co z pozostałymi stronami instytucji publicznych?

Ministerstwo Cyfryzacji po wewnętrznej analizie doszło do wniosku, że na portalach rządowych nie powinno osadzać się skryptów Google Analytics. Wciąż nie mamy jasnej deklaracji o sformułowaniu zaleceń używania narzędzi na innych stronach administracji publicznej. Analizujemy odpowiedź na naszą petycję.

22.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 534 razy
Milwaukee nawiązuje współpracę z Bartoszem Ostałowskim

MILWAUKEE, wiodący producent nowoczesnych narzędzi, akcesoriów i rozwiązań dedykowanych różnorodnym sektorom, ogłasza nawiązanie współpracy z Bartoszem Ostałowskim – jedynym na świecie profesjonalnym kierowcą sportowym, który prowadzi… stopą. Sportowiec, znany z determinacji, talentu i inspirującej postawy, został nowym ambasadorem marki.

08.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 470 razy
Milwaukee i Wkręt-met kręcą na Pol’and’Rock

Tegoroczny Pol'and'Rock Festival stanie się sceną nietypowego wydarzenia. Dzięki narzędziom marki MILWAUKEE, uczestnicy festiwalu wraz z firmą Klimas Wkręt-met stworzą największy obraz w Polsce wykonany w stylu screw art. Instalacja, przedstawiająca najsłynniejsze budowle świata, zostanie przygotowana przy pomocy… wkrętów.

03.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 411 razy
Wolumeny przesyłek reklamowych spadają, skrzynki wciąż pełne ulotek

Według ostatniego raportu UKE o stanie rynku pocztowego, w 2023 roku wolumen przesyłek reklamowych zmniejszył się o -16 proc. r/r i wyniósł ponad 86 mln sztuk. Tymczasem, jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez operatora pocztowego Speedmail, za pośrednictwem Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna, aż 65 proc. z nas w swojej skrzynce pocztowej najczęściej znajduje właśnie ulotki reklamowe. Jaka przyszłość czeka direct mailing, który musi nie tylko konkurować z działaniami marketingowymi on-line, ale też zmagać się z podwyżkami cen przesyłek pocztowych realizowanych przez operatora wyznaczonego?

01.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 632 razy
Świat w smartfonie – jak Internet kształtuje młode pokolenie

Internet zajmuje szczególne miejsce w codziennym życiu młodzieży, stając się głównym źródłem informacji i rozrywki. Wirtualna sieć nie tylko dostarcza wiadomości, ale również kształtuje opinie i postawy młodych użytkowników. Dlatego tak istotne jest, aby uczniowie potrafili odróżniać wiarygodne źródła od dezinformacji. Rodzice i nauczyciele mają tu do odegrania ważną rolę – warto, by wspierali młodych w mądrym korzystaniu z cyfrowych zasobów.

16.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 368 razy
Lidia Garbaczu dołącza do Newserii

Lidia Garbaczuk od maja dołącza do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP, gdzie zarządzała zespołami sprzedaży, marketingu, obsługi medialnej, a także dystrybucji oraz wideo. Do jej zadań należała również realizacja budżetów z obszaru działań komercyjnych. W Newserii będzie kluczowym członkiem zespołu, wspierającym rozwój agencji oraz zwiększającym jej wpływ na rynku medialnym.

29.04.2024 | Personalia | przeczytano: 605 razy
Sieci szerokopasmowe: wykonaliśmy 80–90 proc. planu Cyfrowej Dekady

– Jesteśmy na poziomach 80–90 proc. wykonania planu Cyfrowej Dekady – ocenia Jacek Oko, prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, i przyznaje, że Polska ma pewne opóźnienia m.in. w przestrzeni mobilnej. Unijny program „Droga ku cyfrowej dekadzie” ma wyznaczać kierunek transformacji cyfrowej Europy realizowany poprzez osiąganie konkretnych celów i założeń na 2030 rok.  

30.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 457 razy
Unijny akt o usługach cyfrowych: jest postępowanie przeciwko Tiktokowi

Od 17 lutego br. akt o usługach cyfrowych zaczął powszechnie obowiązywać we wszystkich krajach członkowskich UE, w tym również w Polsce. Unijne rozporządzenie reguluje działalność dostawców usług w internecie i ma przede wszystkim zwiększyć ochronę użytkowników, dzięki czemu ich prawa w sieci będą ściślej przestrzegane. Komisja Europejska w poniedziałek poinformowała o wszczęciu postępowania, które ma wyjaśnić, czy TikTok mógł naruszyć nowe przepisy w obszarach związanych m.in. z ochroną małoletnich i przejrzystością reklam. Jak podkreśla Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, niektóre kraje UE – w tym Polska – są jednak spóźnione z wdrażaniem nowych przepisów.

27.02.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 849 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 99)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764