logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ULTIMO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Kiedy kłamstwo staje się „prawdą hybrydową”?

  • Według 66 proc. uczestników VI Konferencji Nienieodpowiedzialni, kłamstwo nie jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży.
  • Z badania przeprowadzonego na potrzeby Konferencji wynika, że 45 proc. Polaków uważa się za rozsądnych konsumentów, odmienne zdanie mieli o reszcie rodaków – 26 proc. badanych uważa nasze społeczeństwo za zachłanne.
  • Eksperci są zdania, że firmy, które chcą odnaleźć się w nowej, zmiennej i wielobiegunowej rzeczywistości, muszą zacząć się zmieniać, inaczej zmiany te zostaną im narzucone.
  • Największymi problemami w przedsiębiorstwach są fałszywe autorytety oraz przeświadczenie pracowników o braku odpowiedzialności za czyny, w których pośredniczą.

19.11.2018 | przeczytano: 553 razy
Effie Awards 2017: Pełne wyniki konkursu

23 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas już XVIII Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, Dyrektora Generalnego McDonald’s Polska, wręczyło 54 statuetki w 22 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najlepsze pod kątem skuteczności działań komunikacyjnych kampanie marketingowe w 2016 roku. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

25.10.2017 | przeczytano: 5707 razy
„Po kawałku” – nowa kampania Ultimo

Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.

04.09.2017 | przeczytano: 704 razy

K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. Do zadań agencji należy zaplanowanie i realizacja działań mediowych w 2017 roku – w TV oraz w Internecie.

24.03.2017 | przeczytano: 440 razy
Życie bez długów: Kampania K2 dla UltimoZobacz wideo

W sierpniu ruszyła kampania reklamowa marki ULTIMO działającej na rynku zarządzania wierzytelnościami, pod hasłem: „Życie bez długów nie musi być marzeniem”. Za strategię komunikacyjną i kreację odpowiada agencja interaktywna K2.

29.08.2015 | przeczytano: 687 razy

Do agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dołączyli nowi pracownicy, którzy wzmocnią obszar obsługi klienta. Zespół rozbudowano o dwie nowe osoby. Małgorzata Busz została szefową działu client service, a Konrad Cieślak account managerem.

27.10.2014 | przeczytano: 751 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764