logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UNIQA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne

Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).

05.03.2024 | przeczytano: 443 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Uniqa z kampanią „Szkoda życia na hejt”

UNIQA Polska kontynuuje w nowym roku kampanię, której celem jest walka z hejtem. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).

18.01.2024 | przeczytano: 640 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Uniqa walczy z hejtem i powołuje fundację

Co czwarty uczeń deklaruje, że czuje się źle z powodu tego, co się dzieje w sieci, a co trzecia ofiara hejtu w Internecie nie dzieli się z nikim swoimi przeżyciami – to wnioski płynące z „Raportu o cyberprzemocy w szkołach podstawowych – edycja 2022”, opracowanego przez UNIQA i Instytut Lema. W odpowiedzi na rosnącą skalę zjawiska, UNIQA wzmacnia swoje działania w tym zakresie.

03.12.2023 | przeczytano: 558 razy (komentarzy: 10)
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | przeczytano: 770 razy
Ewa Górska objęła stanowisko Head of Human Capital w Group One Media

Ewa Górska dołączyła do Group One obejmując stanowisko Head of Human Capital w Group One Media. W tej roli zajmie się rozwojem kultury organizacyjnej, optymalizacją procesów HR oraz budowaniem przewagi konkurencyjnej organizacji jako pracodawcy.

30.08.2023 | przeczytano: 534 razy
Performics tworzy SEM Center of Excellence dla Publicis Groupe

Po 8 latach w SalesTube, Michał Jagodziński dołącza do Performicsa, agencji marketingu efektywnościowego należącej do Publicis Groupe. Na stanowisku SEM Directora będzie zarządzał zespołem SEM.

11.08.2023 | przeczytano: 627 razy
Uniqa oferuje wsparcie związane z hejtem w sieci

Marka UNIQA ruszyła z nową kampanią dotyczącą problemu hejtu w sieci. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

13.06.2022 | przeczytano: 553 razy
Logo Uniqua na Warsaw Trade Tower

UNIQA ma już logo na biurowcu Warsaw Trade Tower, gdzie znajduje się siedziba ubezpieczyciela. Logo umieszczone zostało od wschodniej i zachodniej strony wieżowca, który jest obecnie 4. najwyższym w Warszawie.

23.05.2022 | przeczytano: 1787 razy
CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji

CUK Ubezpieczenia  rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.

23.05.2022 | przeczytano: 753 razy
5 kompetencji, które powinien posiadać specjalista od marketingu w 2022 roku

W świecie nadmiaru bodźców, łatwego dostępu do informacji i cyfryzacji niemal każdego obszaru naszego życia marki nie mogą pozostać bierne. Digital marketing to już absolutne must-have w zarządzaniu wizerunkiem. Dlaczego warto inwestować w rozwój tych kompetencji?

14.02.2022 | przeczytano: 995 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764