logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UPC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 151

Play i UPC wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów interesującym się tematyką medyczną i zdrowotną wzbogacają ofertę swojej telewizji o nowy kanał – STUDIOMED TV.

06.06.2022 | przeczytano: 241 razy

Play i UPC kontynuują wsparcie dla obywateli Ukrainy. Teraz z myślą o najmłodszych ukraińskojęzycznych widzach wprowadzają kanał Nickelodeon Ukraine Pluto TV. To kolejna już pozycja, po wprowadzonym na początku marca programie informacyjnym UKRAINA 24, który jest dostępny za darmo dla klientów obu operatorów.

04.05.2022 | przeczytano: 275 razy
K2 Create z nową kadrą menedżerską i nowo zatrudnionymi osobami

Do agencji K2 Create (Grupa K2) dołącza Natalia Krzyśków jako Client Service and Business Director i Magdalena Pierzynowska jako Traffic Manager. Katarzyna Zemlik staje na czele działu strategii, a Katarzyna Szmidt obejmuje stanowisko HR Business Partner. Agencja wzmacnia także działy kreacji i Social Media.

11.04.2022 | przeczytano: 300 razy
Labcon wzmacnia zespół Client Service

Agencja kreatywna Labcon powiększa zespół Client Service. Do teamu dołączyli Krzysztof Żukowski w roli Senior Account Managera oraz Magdalena Pawłowska jako Account Manager. Poszerzenie działu jest odpowiedzią na stale rosnące portfolio klientów spółki.

23.03.2022 | przeczytano: 313 razy

Telewizja WP przygotowała nową oprawę antenową. Jej premiera zaplanowana jest na piątek, 11 marca 2022 r. Zmianą objęta została przede wszystkim kolorystyka. Nowa identyfikacja jest nowoczesna, świeża i ma pobudzać wyobraźnię widzów.

11.03.2022 | przeczytano: 101 razy

Komisja Europejska wyraziła zgodę na nabycie przez P4 Sp. z o.o. ("P4") spółki UPC Polska Sp. z o.o. ("UPC Polska"), stwierdzając, że nabycie nie budzi zastrzeżeń dotyczących konkurencji.

11.03.2022 | przeczytano: 89 razy
Rajdowe Mistrzostwa Świata wracają na polską antenę

Na ten dzień czekało wielu kibiców motorsportu. Na polską antenę wracają podsumowania najważniejszych lig rajdowych: Rajdowych Mistrzostw Świata oraz Rajdowych Mistrzostw Europy, a wszystko to za sprawą Motowizji, która zakupiła prawa do pokazywania zmagań. To jednak nie koniec niespodzianek: prócz rajdów do rozbudowanej ramówki kanału trafi również najważniejszy cykl rallycrossowy, czyli World RX, oraz kilkadziesiąt godzin archiwalnych materiałów o najciekawszych sezonach i legendarnych kierowcach WRC i ERC.

03.03.2022 | przeczytano: 192 razy

Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji Zarządu i na NZWA podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, odpowiadającą ogłoszonym przez prezesa Wojciecha Bieńkowskiego w styczniu tego roku kierunkom rozwoju grupy kapitałowej. Jednocześnie zdecydowali o powołaniu nowego Członka Rady Nadzorczej. Został nim Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.

11.02.2022 | przeczytano: 402 razy
Jakub Polakowski w zespole Havas Intelligence

Havas Media Group wzmacnia kompetencje w obszarze strategii komunikacji marketingowej. W lutym do zespołu Havas Intelligence dołączył Jakub Polakowski, który objął stanowisko Strategy Director.

11.02.2022 | przeczytano: 453 razy
Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji Bluecloud Interactive

Bluecloud Interactive rośnie w siłę. Z początkiem nowego roku do agencji dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocniły zespoły kreatywne.

10.02.2022 | przeczytano: 405 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 151)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764