logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

US Open: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24

Rosnąca popularność transmisji z turniejów Wielkiego Szlema przyniosła Eurosportowi 1 rekordową oglądalność w historii relacji z US Open! Rozgrywany w Nowym Jorku turniej śledziło średnio aż 92 tys. widzów. Stacja odnotowała też znakomite wyniki oglądalności w Eurosporcie Extra w Playerze, jak również w mediach społecznościowych i na stronie eurosport.pl.

12.09.2023 | przeczytano: 396 razy
Startują 2 nowe kampanie reklamowe Polsat Box i Plus

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą, wyjątkową ofertę łączoną operatorów.

04.09.2023 | przeczytano: 589 razy
Lavazza na włoskich kortach w loterii od Nav agency

Lavazza, włoska marka kawy, wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Nitto ATP Finals. Główną nagrodą są podwójne bilety na finały rozgrywek w Turynie.

01.08.2023 | przeczytano: 800 razy
Jon Rahm nowym globalnym ambasadorem Grupy Santander

Grupa Santander poinformowała o nawiązaniu współpracy i partnerstwa z Jonem Rahmem, jednym z najlepszych golfistów świata. Urodzony w Hiszpanii Rahm to gwiazda sportu najwyższego formatu. Obecnie mieszka w USA i jest znany na całym świecie, zwłaszcza w Europie i obu Amerykach – regionach, które należą do kluczowych rynków Grupy Santander. Rahm ogłosi podpisanie umowy na dzisiejszej konferencji prasowej podczas zawodów British Open trwających właśnie w Royal Liverpool Golf Club w Wielkiej Brytanii.

18.07.2023 | przeczytano: 420 razy
Iga Świątek dołącza do grona Przyjaciół Porsche w Polsce

Porsche Polska i liderka światowego rankingu WTA ogłaszają początek kilkuletniej współpracy. To nie pierwszy kontakt tenisistki z Porsche, w 2022 i 2023 roku triumfowała w turnieju WTA 500 w Stuttgarcie, dwukrotnie zdobywając główną nagrodę – samochód tej marki.

26.06.2023 | przeczytano: 608 razy

Jeden z najważniejszych turniejów tenisowych świata – US Open – będzie w Polsce transmitowany na antenach Eurosportu i w Playerze do 2027 roku. Warner Bros. Discovery przedłużyło prawa do pokazywania nowojorskiego turnieju na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce. To efekt pięcioletniej umowy z United States Tennis Association (USTA).

14.02.2023 | przeczytano: 339 razy
Iga Świątek czy Robert Lewandowski? Kto wygrał 2022 rok w mediach

Wielkimi krokami zbliża się rozstrzygnięcie 88. Plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2022 Roku organizowanego przez Przegląd Sportowy. Głównymi faworytami do zwycięstwa są Iga Świątek oraz Robert Lewandowski. PSMM Monitoring & More przeanalizował, jak wygląda przekaz medialny, którego łączny szacunkowy ekwiwalent reklamowy wyniósł blisko 10 miliardów złotych.

05.01.2023 | przeczytano: 1055 razy (komentarzy: 17)

W 2022 roku Eurosport 1 był najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w Polsce! Minione 12 miesięcy to także dalszy rozwój oferty sportowej TVN Warner Bros. Discovery, w tym na antenach otwartych.

04.01.2023 | przeczytano: 420 razy

Zakończony w niedzielę turniej US Open cieszył się rekordową oglądalnością na antenach Eurosportu. Sobotni finał kobiet, w którym Iga Świątek pokonała Ons Jabeur transmitowany równolegle w TVN i Eurosporcie 1 przyciągnął średnio aż 2,65 mln widzów. To najlepszy wynik w historii wielkoszlemowych relacji w Polsce.

13.09.2022 | przeczytano: 327 razy
Lavazza na francuskich kortach w loterii od Nav agency

Lavazza, znana na całym świecie włoska marka kawy, wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.

23.05.2022 | przeczytano: 504 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764