logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UW: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 262
Money.pl rozbudowuje redakcję i stawia na treści premium

Redakcja money.pl wdraża nową strategię rozwoju serwisu. Niebawem pojawi się w nim więcej treści premium, zarówno w formie tekstów, jak i materiałów wideo. Od maja do zespołu dołączą Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak, w czerwcu pracę rozpocznie Grzegorz Siemionczyk.

05.04.2024 | przeczytano: 197 razy (komentarzy: 1)
Scena Jutra - największa konferencja branży scenicznej

Konferencja Sceny Jutra to wydarzenie łączące wszystkich tych, dla których scena jest miejscem realizacji pasji, talentów i zawodowych wyzwań: artystów, choreografów, oświetleniowców, dźwiękowców oraz producentów. Podczas tegorocznego wydarzenia nie zabraknie inspiracji, międzynarodowej atmosfery i spotkań ze znakomitymi ekspertami branży scenicznej.

20.02.2024 | przeczytano: 652 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Konkurs: Wrap & Remix by antalis Challenge

Antalis, dystrybutor rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej, ogłasza konkurs, jakiego jeszcze Europa nie widziała. Rozwiń car wrappingowe skrzydła w czasie Wrap & Remix by antalis Challenge, który potrwa od lutego do czerwca 2024 roku.

09.02.2024 | przeczytano: 607 razy

W opinii wielu ekspertów w 2024 roku komunikacja korporacyjna przekroczy dotychczasowe granice, otwierając się na nowy rozdział w sposobie interakcji firm z klientami i pracownikami. Według „ICCO World PR Report” dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji (AI), rosnąca rola strategii ESG (Environmental, Social and Governance) oraz powrót programów CSR (Corporate Social Responsibility) składają się na obraz nowej ery w komunikacji firm z otoczeniem. Jednocześnie z raportu agencji doradczej PRCN pt. „Polacy o sztucznej inteligencji” wynika, że blisko 1/4 Polaków doświadczyła już zwolnień spowodowanych wdrożeniem AI w firmach i coraz częściej pracownicy mogą traktować nowe technologie jako zagrożenie na drodze do rozwoju kariery. W odpowiedzi na wyzwania, stawiane przez sztuczną inteligencję całemu rynkowi pracy, bardzo szybko ewoluuje obszar komunikacji korporacyjnej, oferując menedżerom niespotykane dotąd możliwości w zakresie personalizacji komunikacji, wzrostu roli etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu.

05.02.2024 | przeczytano: 318 razy
Altavia Kamikaze + K2 rozwija zespół People&Culture

Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołączyły Aleksandra Zwolińska-Czuba oraz Patrycja Kruszyńska, rozwijając zespół People&Culture. Aleksandra Zwolińska-Czuba przeszła ze Ströer Polska (gdzie pełniła funkcję HR Business Partner), a Patrycja Kruszyńska z firmy rekrutacyjnej Bee Talents (gdzie pracowała na stanowisku Tech Recruiter).

13.12.2023 | przeczytano: 539 razy
Kampania TUW PZUW i PKP Intercity na rzecz promocji zdrowia

Jak skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych, jakie badania i w jakim wieku należy zrobić, jak rozpoznać symptomy choroby – społeczną kampanię, która ma motywować do troski o zdrowie, rozpoczynają TUW Polski Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych i PKP Intercity. W pociągach będzie prezentowany animowany film zachęcający do korzystania z bezpłatnego poradnika „Vademecum zdrowia”, który służy informacjami na ten temat.

12.12.2023 | przeczytano: 608 razy
Ars Mollis i Szybkie Randki Naukowo-Dziennikarskie 2023

W tym roku świat nauki i mediów spotkał się twarzą w twarz, dzięki pionierskiemu projektowi Stowarzyszenia Rzecznicy Nauki - "Szkolenie Ars Mollis i Szybkie Randki Naukowo-Dziennikarskie", współfinansowanemu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki. To nie tylko projekt, to swoisty sposób patrzenia na świat, który zyskał impet od swojego startu w 2014 roku, a teraz rozkwita w całej Polsce.

12.12.2023 | przeczytano: 325 razy
Reprezentantki UW ze srebrem w mistrzostwach świata PR

W listopadzie trzydzieści drużyn z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej rywalizowało ze sobą w organizowanym przez ICCO (International Communication Consultancy Organization) konkursie dla młodych, kreatywnych specjalistów Public Relations.

08.12.2023 | przeczytano: 497 razy
Niech nas dobra sieć łączy – świąteczna kampania T-Mobile

Święta to wyjątkowy i radosny czas, który chętnie spędzamy w gronie najbliższych. I chociaż takie spotkanie przynosi mnóstwo radości, to czasem zdarzają się niezręczne pytania od krewnych, które potrafią wprawić w zakłopotanie. A przecież tak niewiele potrzeba, by wspólnie przeżywać święta w dobrej atmosferze. Czasami wystarczy zacząć rozmowę od prostego pytania „Czy jesteś szczęśliwy”, by na twarzy bliskiej nam osoby pojawił się uśmiech.  W końcu najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa. I takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.

14.11.2023 | przeczytano: 538 razy
Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA

Do Global Sustainability Council IAA dołączył Igor Kaleński, członek Zarządu IAA Polska, CEO Molecular Worldwide, Global E-commerce Lead. To kolejna osoba z Polski w globalnych władzach stowarzyszenia. Do Diversity, Equity and Inclusion Council IAA Global dołączyła ostatnio Dorota Haller, CMO, Marketing, Communications and Digital Director w Honor Polska. W globalnych strukturach jako Vice President Creative Advisory jest również Paweł Kowalewski, prezes Zarządu Communication Unlimited.

19.10.2023 | przeczytano: 408 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 262)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764