logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ucho: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Kampania społeczna - na pomoc uchodźcom z Białorusi

Pomóżmy uchodźcom z Białorusi żyć godnie w Polsce – apeluje w kampanii społecznej  HUMANOSH Fundacja im. Sławy i Izka Wołosiańskich.

16.11.2020 | przeczytano: 202 razy
Debiut aplikacji mobilnej Insbay

Insbay jest aplikacją mobilną, w której będzie można przeglądać aranżacje wnętrz z programów telewizyjnych oraz znaleźć i kupić produkty, które pojawiają się w danym odcinku. Debiutuje w Polsce już 10 października wraz ze startem nowego sezonu programu "Zgłoś remont" na kanale HGTV Home & Garden.

15.10.2020 | przeczytano: 7698 razy
Mistrzowie polskiego sportu zachęcają do domowych ćwiczeń z Drużyną Energii

Nowa  akcja, w której znani sportowcy pokazują jak pozostać w dobrej formie bez wychodzenia z domu, rozgrzewa Internet i roznosi się jak wirus. Joanna Fiodorow, Sławomir Szmal, Adam Hrycaniuk i wiele innych gwiazd polskiego sportu, motywuje uczniów do wykonywania swoich ćwiczeń w ramach domowych lekcji WF-u podczas epidemii koronawirusa. Wszystko w ramach Drużyny Energii - akcji skierowanej do szkół podstawowych, odbywającej się pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej.

30.03.2020 | przeczytano: 518 razy
Timecode Film Production o bitcoinach, dla marki Cloudbest

Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.

28.01.2020 | przeczytano: 379 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Uchodźcy i granice praw człowieka - kampania społeczna

Przy przejściu granicznym w Terespolu pojawił się ogromny napis „PRZEPRASZAMY – GRANICA PRAW CZŁOWIEKA”. To najważniejsze organizacje w Polsce, które działają na rzecz uchodźców i migrantów, na czele z Amnesty International, Helsińską Fundacją Praw Człowieka i Stowarzyszeniem Interwencji Prawnej przepraszają uchodźców za łamanie praw człowieka przez polskie władze. Każdego dnia na przejściu granicznym między Polską a Białorusią ludzie proszą o ochronę. Większość próśb jest ignorowana przez funkcjonariuszy Straży Granicznej. Bezpieczeństwo  wielu uchodźców jest zagrożone.

30.12.2019 | przeczytano: 958 razy
Podróżnicy odkrywają na nowo, co potrafi SMS

Rodzice dostają powiadomienia prosto od opiekuna szkolnej wycieczki do Wietnamu. Autostopowicze przyjeżdżają na metę wyścigu z planem dodatkowych atrakcji w telefonie. Uczestnicy gry terenowej ruszają rozwiązywać zagadki w kilka sekund po ich wysłaniu. Co łączy te wyjazdy? Wszystkie udają się dzięki wiadomościom SMS.

22.07.2019 | przeczytano: 420 razy
Konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 rozstrzygnięty

15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali dodatkowo swoje wyróżnienia.

20.11.2018 | przeczytano: 809 razy
Konkurs Timecode Akcja Animacja 2018

5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie osób, które w ciekawy i angażujący sposób potrafią opowiedzieć historię za pomocą ruchomych obrazów. Timecode AKCJA ANIMACJA jest dla nich szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności najlepszym ekspertom branży kreatywnej i marketingowej.

05.09.2018 | przeczytano: 749 razy
Kampania Make Films Not War - polscy filmowcy przeciwko wojnie

Ruszyła kampania MAKE FILMS NOT WAR - filmowcy przeciw wojnie, zainicjowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. Celem projektu jest wsparcie działań UNICEF w Syrii oraz zwrócenie uwagi na konieczność zajmowania aktywnych postaw obywatelskich.

27.08.2018 | przeczytano: 392 razy
Telewizja WP nr 1 na MUX8, przyciąga najwięcej widzów

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement w pierwszym półroczu 2018 Telewizja WP jest liderem wśród stacji nadających na MUX8. Dynamika wzrostu w grupie komercyjnej wyniosła aż 236%. Telewizja WP ramówkę promuje nowym hasłem: „tyle do zobaczenia”.

05.07.2018 | przeczytano: 502 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764