logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ukraina: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 251
Antyukraińska propaganda w mediach społecznościowych

Dezinformacja w social mediach na temat Ukrainy i Ukraińców wciąż wzrasta – wynika z badania realizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Demagogiem. W listopadzie ubiegłego roku w mediach społecznościowych opublikowano ponad 73 tys. polskojęzycznych wpisów i komentarzy, które w negatywny sposób odnosiły się do społeczności ukraińskiej. Wśród najbardziej zasięgowych kont szerzących antyukraińską narrację na Twitterze i Facebooku znalazły się między innymi profile Grzegorza Brauna i Konfederacji.

13.01.2023 | przeczytano: 226 razy
Saatchi & Saatchi Ukraine stworzyła nową wersję kolędy „Carol of the Bells”

Wykonanie: Taras Topolya z Antytila, ukraiński chór ludowy Veryovka oraz dziecięce stowarzyszenie ludowe Zernyatko

„Carol of the Bells” – klasyczna bożonarodzeniowa kolęda znana również jako „Szczedryk” otrzymała w tym świątecznym sezonie nowe brzmienie. Cel? Wsparcie ukraińskich dzieci dotkniętych wojną w ramach programu Fundacji Ołeny Zełenskiej, który zapewnia im pomoc edukacyjną, medyczną, finansową i prawną.

23.12.2022 | przeczytano: 319 razy
„Kibicuj tym, którzy nas wspierają” – ukraińska kampania Favbet

20 listopada rozpoczęły się Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. Jest to wydarzenie wielkie i pod wieloma względami unikatowe. Po raz pierwszy w historii mistrzostwa świata odbywają się na Bliskim Wschodzie, w porze zimowej i… na tle największego w Europie konfliktu zbrojnego od II wojny światowej.

16.12.2022 | przeczytano: 493 razy

Według raportu SensorTower w pierwszym kwartale 2022 roku pobrano globalnie 14,3 miliardów gier na telefon (ponad 3 mld stanowiły pobrania w Europie), czyli o 200 mln więcej niż w analogicznym okresie w 2021 roku.[1] Rosnąca w zawrotnym tempie popularność rozgrywek mobilnych sprawiła, że stały się one mainstreamowym kanałem rozrywkowym, ale też komunikacyjnym i reklamowym, obok którego nie sposób przejść obojętnie. Już teraz prognozuje się, że przychody z reklam w grach mogą osiągnąć nawet 56 mld USD w 2024 roku (42 mld w 2019), a to wszystko przez to, że gracze nie ignorują reklam w tym kanale.[2] Budżety przeznaczane na marketing w grach z roku na rok się zwiększają, a formaty znacząco się dywersyfikują. Co to może oznaczać? Dla przeciętnego użytkownika zapewne jeszcze większy wybór, dobrych jakościowo i intuicyjnych gier mobilnych dostępnych w trybie free-to play, dla brandów z kolei – atrakcyjną i bezpieczną przestrzeń do pokazania klientom swoich produktów, a dla marketera? Środowisko reklamowe z nieograniczonym potencjałem. Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci Mobiem Polska.

23.11.2022 | przeczytano: 215 razy
Już 7 ukraińskich kanałów w Netia TV

Netia udostępniła abonentom swoich usług telewizyjnych 5 dodatkowych kanałów w języku ukraińskim. Przez kilka najbliższych miesięcy będą one dostępne w tzw. oknie otwartym, bez dodatkowych opłat.

21.11.2022 | przeczytano: 321 razy

Inwazja rosyjska na Ukrainę spowodowała największy kryzys uchodźczy w Europie od czasów II wojny światowej. Szacunki wskazują, że od 24 lutego polską granicę mogło przekroczyć 3,8 mln Ukraińców, z czego ok. 1,5 mln wciąż przebywa w naszym kraju. Jak wynika z raportu Uchodźcy z Ukrainy w Polsce. Wyzwania i potencjał integracji, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, przemyślane, systemowe i długofalowe podejście do integracji obywateli Ukrainy może zaowocować wzrostem PKB od 0,2 do 3,5 proc. Jednocześnie, będzie miało pozytywny wpływ na proces odbudowy zniszczonego wojną sąsiadującego kraju. Zdaniem ekspertów kluczowe są aktywizacja zawodowa uchodźców zgodnie z ich kwalifikacjami i lepszy dostęp do rynku mieszkań.

31.10.2022 | przeczytano: 115 razy

Reportaż „Poznajmy się” to projekt multimedialny o uchodźcach z Ukrainy, którzy przybyli do Polski tuż po rosyjskiej inwazji rozpoczętej w lutym 2022 r.

28.10.2022 | przeczytano: 246 razy

Tubądzin Design Awards to trzy etapy, które zapewniają architektom i projektantom ogromne szanse na zaistnienie w branży. Choć konkurs trwa do 30 listopada wyłoniło łącznie 10 zwycięskich prac w czterech kategoriach. Wśród zwycięzców etapowych znaleźli się uczestnicy z Polski, Bułgarii, Ukrainy, Syrii, Wietnamu czy Sri Lanki. Wyróżniono także projekt kazachstańskiej autorki.

17.10.2022 | przeczytano: 344 razy

15-osobowe jury nominowało 53 filmy do finału konkursu Grand Video Awards 2022. Od 4 października startuje głosowanie widzów, którzy mogą oddać głos na jeden ze wszystkich nominowanych materiałów. Zwycięzca internetowego głosowania otrzyma Nagrodę Widzów.

13.10.2022 | przeczytano: 237 razy

Rusza nowa ramówka podcastowa Onetu. Od 5 września codziennie o godz. 20:00 użytkownicy Onetu posłuchają premierowych odcinków wybranych podcastów. Przez cały tydzień w ofercie ramówki Onet Audio słuchacze znajdą najpopularniejsze programy audio w Polsce m.in.: „WojewódzkiKędzierski”, „W cieniu sportu”, czy „O serialach”. W jesiennej odsłonie ramówki podcastowej w ofercie znalazły się dwa nowe podcasty: „Stan Wyjątkowy” Andrzeja Stankiewicza, Dominiki Długosz, Renaty Grochal i Kamila Dziubki oraz „Matcha Talk w Onecie” Julii Izmałkowej.

09.09.2022 | przeczytano: 372 razy
1 2 3
Strona 1/26 (artykułów: 251)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764