logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

UnBlock : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Raport Awin – jak wygląda branża marketingu afiliacyjnego?

Awin, globalna sieć reklamy efektywnościowej, przygotowała raport, podsumowujący sytuację w marketingu afiliacyjnym i prezentujący stan rozwoju branży w 2017 roku. Doświadczenia płynące ze współpracy z ponad 6000 reklamodawców i ponad 100 000 aktywnych wydawców z całego świata, pozwalają na zidentyfikowanie głównych charakterystyk 11 lokalnych rynków, na których działa sieć, oraz wyłonienie głównych trendów w afiliacji. Swoje miejsce w raporcie ma także Europa Wschodnia, która stanowi specyficzny rynek na tle sąsiadów.

12.10.2017 | przeczytano: 831 razy

Cloud Technologies, do której należy jedna z największych na świecie hurtowni danych o preferencjach i zachowaniach internautów, 15 września br. podpisała umowę przyrzeczoną i tym samym zakończyła proces przejęcia OAN (Online Advertising Network). To sieć reklamowa, specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych.

18.09.2017 | przeczytano: 639 razy

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka, do której należy największa w Europie hurtownia danych o preferencjach i zachowaniu internautów, przejmuje OAN (Online Advertising Network). To sieć reklamowa, specjalizująca się w sprzedaży powierzchni reklamowej wydawców w ramach produktów sieciowych.

08.08.2017 | przeczytano: 590 razy

Audience Network, agencja specjalizująca się w realizacji kampanii performance marketingowych, rozszerza swoje portfolio. Należąca od listopada 2015 r. do Cloud Technologies spółka chce nie tylko prowadzić kampanie efektywnościowe, ale także doradzać klientom w obszarze wykorzystania cyfrowych danych w celu maksymalizacji efektów działań marketingowych. Wykorzystując analitykę Big Data, uczenie maszynowe i ekonometrię, stawia na data consulting i wprowadza nowe usługi.

10.04.2017 | przeczytano: 318 razy

Rozpoczął się przedświąteczny szał zakupów. Nie wszyscy jednak na nim skorzystają. Część reklamodawców narzeka, że nie może dotrzeć z przekazem reklamowym do klientów. Powód? Polscy internauci blokują reklamy na potęgę.

15.12.2016 | przeczytano: 623 razy

„Scratch your own itch!” To popularne w środowisku startupów określenie, które można przetłumaczyć dosłownie jako „podrap się tam, gdzie Cię swędzi”. Choć brzmi jak ludowa mądrość, to okazuje się zadziwiająco skuteczną strategią w biznesie. Wiele firm i wynalazków, które odniosły sukces, powstało właśnie w ten sposób. W zamierzeniach miały być jedynie doraźnym rozwiązaniem problemów trapiących firmę od środka. Z biegiem czasu okazywały się jednak na tyle uniwersalne, że stawały się samodzielnymi projektami, a czasami przeradzały się w firmy. Oto trzy historie, które pokazują, że strategia „scratch your own itch” może przynieść (nieoczekiwany) sukces.

22.08.2016 | przeczytano: 974 razy

Co piąty polski internauta (20 proc.) w ubiegłym roku uiścił opłatę za dostęp do internetowych treści. Według badań przeprowadzonych przez Reuters Institute daje nam to drugie miejsce w Europie, ex aequo ze Szwecją. W porównaniu z wcześniejszym badaniem awansowaliśmy o 3 punkty procentowe. Choć płacimy częściej, to nadal niewiele. Polski internauta na opłacenie dostępu do treści internetowych przeznacza około 50 zł rocznie (9 EUR). Ta kwota plasuje nas w ogonie państw Starego Kontynentu. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej wydawców nad Wisłą, amortyzując utratę przychodów, decyduje się na intensyfikację reklam na stronach lub przenosi się za paywall.

26.06.2016 | przeczytano: 705 razy (komentarzy: 15)
Tak się blokuje reklamę online w Polsce

Nawet 7 mln użytkowników, czyli co trzeci internauta w Polsce (34,4 proc.), blokuje reklamę online. Takie wnioski płyną z raportu autorstwa Cloud Technologies, polskiej spółki specjalizującej się w Big Data marketingu i personalizacji reklamy online. Badanie zrealizowano w oparciu o analitykę danych z ponad 100 mln urządzeń podpiętych do globalnej Sieci. To pierwsze w Polsce badanie rynkowe sprawdzające faktyczną, a nie tylko deklaratywną, skalę popularności rozwiązań do blokowania reklam w Sieci wśród internautów. 

21.06.2016 | przeczytano: 1406 razy (komentarzy: 63)

Ten wynalazek rodem z Polski może spowodować trzęsienie ziemi w branży reklamy internetowej. Cloud Technologies, warszawska spółka IT specjalizująca się w Big Data marketingu, opracowała technologię UnBlock, pozwalającą na wyświetlanie reklam tym internautom, którzy w swoich przeglądarkach zainstalowali wtyczki blokujące (adblockery). Nowe narzędzie do odblokowywania reklam pozwala wydawcom ponownie wyświetlić każdy format reklamowy. Spółka szacuje, że w Polsce reklamę online blokuje około 7 mln użytkowników. UnBlock czeka już na otrzymanie patentu od Urzędu Patentowego RP.

10.05.2016 | przeczytano: 940 razy (komentarzy: 12)
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764