logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Up&More: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 45

Agencja digital marketingu Up&More, opracowała nową wersję poradnika marketingu aplikacji mobilnych. To kompleksowy dokument opisujący krok po kroku działania, jakie należy podjąć, aby skutecznie wypromować aplikację na rynku. IAB Polska objął publikację patronatem honorowym.

11.09.2023 | przeczytano: 437 razy

Animal Island, producent wysokiej jakości karmy i akcesoriów dla psów oraz kotów powierzył prowadzenie działań komunikacyjnych w Internecie warszawskiej agencji Up&More. Współpraca obejmuje m.in. pełną obsługę kanałów social media, w tym współpracę z influencerami, działania reklamowe oraz obsługę graficzną brandu.

06.06.2022 | przeczytano: 297 razy

Up&More podjęło współpracę z Fundacją Firma Dla Każdego – Inkubatorem Przedsiębiorczości. Agencja realizuje strategię komunikacji marki za pośrednictwem popularnego serwisu społecznościowego – Facebook. Celem budowania świadomości marki wśród freelancerów i twórców zainteresowanych rozwiązaniami i usługami Fundacji.

29.06.2021 | przeczytano: 295 razy

Agencja Up&More wystartowała z kampanią promującą aplikację PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet dla Superligi Sp. z o.o. Strategia marketingowa uwzględnia reklamy w popularnych systemach Google Ads i Facebook Ads zoptymalizowane pod kątem pozyskiwania nowych użytkowników – miłośników piłki ręcznej. Start kampanii poprzedzono audytem SEO oraz konfiguracją analityczną aplikacji.

08.06.2021 | przeczytano: 513 razy

Agencja Up&More zdobyła 2 nagrody w prestiżowym konkursie European Search Awards 2021.

28.05.2021 | przeczytano: 304 razy

Agencja Up&More wystartowała z kampanią promującą aplikację Taxando. Działania promocyjne realizowane są za pośrednictwem popularnych systemów Google Ads i Facebook Ads. Aktywności reklamowe poprzedzone zostały audytem ASO oraz wdrożeniem analityki mobilnej.

28.04.2021 | przeczytano: 282 razy
Branża kosmetyczna

Branże regulowane w social media: Branża kosmetyczna

Rosnąca popularność social media uczyniła z nich integralną część strategii marketingowej praktycznie każdej marki. Przemysł kosmetyczny odniósł z tego tytułu ogromne korzyści, przez co jego wartość jest wyceniana na 5.5 miliarda dolarów.Komunikacja produktu kosmetycznego podlega pod tzw. system współregulacji, na który składają się przepisy prawa, samoregulacje i szereg dobrych praktyk. Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

09.04.2021 | przeczytano: 1981 razy

Agencja Up&More podjęła współpracę z Polską Akcją Humanitarną na rzecz rozwoju serwisu internetowego Pajacyk.pl. Szczegóły dotyczą poprawy funkcjonalności strony względem jej głównego celu charytatywnego, dostosowania do urządzeń mobilnych, a także niezbędnej obsługi serwisowej.

08.04.2021 | przeczytano: 215 razy

Up&More podjęło współpracę z firmą inwestycyjną –  Prosper Capital Dom Maklerski S.A. Agencja odpowiada za działania digital dla marki z nastawieniem na realizację celów biznesowych Klienta. Strategia obejmuje konfigurację analityki witryny, działania w obszarze SEO oraz kampanie reklamowe prowadzone z wykorzystaniem narzędzi Google Ads i Facebook Ads.

24.03.2021 | przeczytano: 283 razy
Branża erotyczna

Branże regulowane w social media: Branża erotyczna

Na początek warto dokonać pewnego rozróżnienia. W niniejszym artykule skupiamy się na promowaniu branży erotycznej, która koncentruje się na publikowaniu treści erotycznych, a nie treści pornograficznych. Zapraszamy do lektury materiału z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska!

15.03.2021 | przeczytano: 2478 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 45)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764