logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Upside: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Okocim Radler Challenge - letnia akcja marki

Właśnie zakończyła się letnia akcja, promująca produkty Okocim Radler 0,0%. Jej ogromną zaletą był społeczny wymiar – zachęcała ludzi do wspólnego działania, do robienia ze swoimi znajomymi wyjątkowych rzeczy, których wcześniej nigdy razem nie robili. Challenge przyjęło i zrealizowało setki konsumentów, w tym znani influencerzy, tacy jak: Michał Szpak, Anna Markowska, Hania Zborowska-Neves oraz Wujaszek Liestyle.

18.08.2021 | przeczytano: 736 razy
Upside z piłkarską kampanią dla Ceneo

Ceneo.pl - porównywarka cen, ruszyła z energiczną kampanią „Cenię sobie sportowe emocje”, która nawiązuje do zbliżających się rozgrywek piłkarskich. Kampania potrwa od 2 czerwca do połowy lipca.

02.06.2021 | przeczytano: 864 razy
Reklama nowego Radlera 0,0%% Mango z marakują

Marka Okocim rusza z kampanią reklamową Okocim Radler 0,0% Mango z marakują – tegoroczną nowością w swoim portfolio bezalkoholowych piw.

28.05.2021 | przeczytano: 822 razy
Upside z energetyczną kreacją dla nowego Radlera bezalkoholowego

Agencja kreatywna Upside przygotowała kampanię dla marki Okocim Radler 0,0% Mango z Marakują – nowego wariantu smakowego w portfolio bezalkoholowych piw Okocimia. Agencja Upside pracuje dla Carlsberg Polska od 4 lat, to kolejny projekt strategiczno-kreatywny zrealizowany w ramach współpracy.

24.05.2021 | przeczytano: 796 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Liczy się dobry skład” – nowa kampania marki Okocim

Marka Okocim rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład” silnie odwołującym się do męskich emocji. Od 1 lipca br. emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszyć im będzie kampania digital, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YT oraz aktywności w miejscach sprzedaży.

01.07.2020 | przeczytano: 1626 razy
Dwa składy w reklamie Okocim Radler

Marka Okocim rusza z kampanią reklamową nowości w swoim portfolio bezalkoholowych piw: Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0%.

18.06.2020 | przeczytano: 1914 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Okocim. Będzie OK!”

Marka Okocim nową reklamą chce dodać otuchy swoim konsumentom. Poprzez spot „Okocim. Będzie OK!” zachęca do pozytywnego myślenia i zapewnia, że wszystko wróci do normy.

11.05.2020 | przeczytano: 696 razy
„Białe orzeźwienie” i „Ciemny charakter” – nowe radlery 0,0%% od marki Okocim

Marka Okocim wprowadza na rynek nowe warianty radlerów bezalkoholowych. Dwie nowości – Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0% są dostępne w sklepach od marca br.

23.03.2020 | przeczytano: 2713 razy
Soczysty arbuz z melonem – nowy radler marki Okocim

Na sezon wiosenno-letni marka Okocim przygotowała nowy wariant radlera. W marcu na półkach sklepowych pojawi się Okocim Radler Arbuz z melonem. To kolejny klasyczny radler z Browaru Okocim na bazie piwa Jasnego Okocimskiego i owocowej lemoniady.

17.03.2020 | przeczytano: 1723 razy
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019Zobacz fotorelację

Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.

13.12.2019 | przeczytano: 3456 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764