logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Warmia i Mazury zachęcają do inwestycji i promują potencjał regionu kreatywnymi bilbordami 3D

Samorząd województwa wystartował z kreatywną kampanią outdoorową ukazującą przyrodnicze i inwestycyjne walory regionu. Bilbordy stworzone niczym gigantyczne puzzle z hasłem: „Tutaj kreacja to rekreacja” pojawiły się w największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie oraz w Łodzi. Celem działań jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców na dużą atrakcyjność regionu dla biznesu – nie tylko w wymiarze zaawansowanych rozwiązań, ale także warunków środowiskowych. A jak pokazują badania, 40 proc. Polaków nie wyobraża sobie życia bez dostępu do natury,[1] zaś co druga osoba z pokolenia Z skarży się na brak zieleni w miejscu, w którym pracuje.[2]

21.06.2022 | przeczytano: 567 razy
Konkurs na pamiątkę regionu Warmii i Mazur 2019

Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego zaprasza do udziału w kolejnej edycji konkursu na „Pamiątkę regionu Warmii i Mazur”. Celem konkursu jest pozyskanie pamiątki, która kojarzy się z regionem, symbolizuje jej kulturę, tradycje regionalne i zwyczaje. Do wygrania jest 5 tys. zł brutto, prace można przesyłać do końca czerwca.

14.02.2019 | przeczytano: 1437 razy
Konkurs na pamiątkę regionalną Warmii i Mazur

Ideą kolejnej edycji konkursu „pamiątka regionu warmii i mazur” jest pozyskanie pamiątki, kojarzącej się z regionem, symbolizującej kulturę, tradycje i lokalne zwyczaje. Przedsięwzięcie jest organizowane przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego.  

08.06.2018 | przeczytano: 1157 razy

W dniu 8 grudnia we wnętrzach warszawskiej przestrzeni klubowej Urban Garden ogłoszono wyniki 7. edycji festiwalu stron i kreacji w polskim internecie Webstarfestival 2011.

13.12.2011 | przeczytano: 5458 razy

22 kwietnia odbyła się uroczystość wręczenia Złotych Formatów tym spośród miast i regionów, które promują się najlepiej. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły: Ruda Śląska, Poznań, Stary Sącz oraz województwa świętokrzyskie i kujawsko-pomorskie. Każdy spośród zwycięzców organizowanego przez Grupę Ströer Konkursu, poza tytułem Złotego Formatu, otrzymał dwie kampanie reklamowe – ogólnopolską o wartości 100 tys. zł. oraz kampanię reklamową w warszawskim metrze o wartości 30 lub 20 tys. zł.

23.04.2010 | przeczytano: 1533 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764