logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Urząd m.st. Warszawy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
AMS i Warszawa promują ideę wolontariatu na stołecznych przystankach

6 marca br. na Placu Bankowym w Warszawie odbyła się inauguracja kampanii społecznej poświęconej wolontariatowi w ramach 24. edycji Galerii Plakatu AMS. Miasto – partner wspierający konkursu – nagrodziło plakaty promujące ideę wolontariatu jako najbardziej bezpośredniej formy troski o relacje społeczne i otoczenie.

08.03.2024 | przeczytano: 728 razy
Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak? 24. konkurs Galerii Plakatu AMS

Galeria Plakatu AMS, znana z promowania najzdolniejszych grafików, ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st Warszawa.

05.10.2023 | przeczytano: 766 razy
Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zachęca do zrobienia sobie Dnia na U

Dzień na U, czyli dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. To, czego w razie potrzeby powinni szukać, to chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. A takie na pewno się znajdzie, bo jest wiele postaci takich, jak Warszawska Syrenka, która w tegorocznej odsłonie kampanii poświęconej Dniu na U, pomaga, jak może, zastępując w pracy kogo tylko się da. Pokazano to w promującym akcję spocie, w którym poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało, pojawiają się także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky. Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak'n'Roll, którą po raz kolejny wsparła marka Avon oraz Prezydent m.st. Warszawy. Do grona partnerów dołączyło także Nationale-Nederlanden. Firma podkreśliła swój udział, dając pracownikom dodatkowy dzień wolny na przeprowadzenie badań profilaktycznych.

17.10.2022 | przeczytano: 903 razy
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła

Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała grę w rzeczywistości rozszerzonej. Dzięki niej, każdy bez względu na wiek, może poznać ciekawostki związane z Wisłą.

10.08.2022 | przeczytano: 350 razy
Neon #Wielkawarszawa rozświetlił Marszałkowską

7 lutego br. po raz pierwszy rozbłysnął neon #WielkaWarszawa, znajdujący się na fasadzie budynku przy ul. Marszałkowskiej 77/79. Instalacja stanowi interpretację Planu Ogólnego Wielkiej Warszawy z drugiej połowy lat dwudziestych. Projekt został zrealizowany ze środków budżetu partycypacyjnego dzielnicy Śródmieście, a jego autorem jest artysta Arek Vaz.

08.02.2019 | przeczytano: 1105 razy
To się nosi nad Wisłą – Dzielnica Wisła z z kampanią edukacyjną

Nadwiślańskie plaże i bulwary stały się niezwykle popularnym miejscem do relaksu i zabawy. Aby móc w pełni korzystać z uroków tej wspólnej przestrzeni, należy o nią stale dbać. Jak to zrobić? Tegoroczna kampania edukacyjna Dzielnicy Wisła promuje dobre praktyki pod hasłem „To się nosi nad Wisłą”.

27.07.2018 | przeczytano: 1479 razy
Nowe logo warszawskiego transportu publicznego

Rozstrzygnięto konkurs na nowe logo warszawskiego transportu publicznego. Dotychczasowe oznaczenia funkcjonujące w przestrzeni zastąpi teraz jeden znak autorstwa firmy TypeThree.

29.09.2017 | przeczytano: 1259 razy (komentarzy: 12)
Nowy standard nośnika reklamowego dla Warszawy

Niebawem na ulicach Warszawy pojawią się nowe podświetlane nośniki reklamowe obsługiwane przez stołeczną spółkę outdoorową Warexpo. Za ich elegancki wygląd, właściwe wpasowanie w przestrzeń miejską oraz nowoczesne parametry techniczne odpowiada Towarzystwo Projektowe. Produkcją zajmą się dwie spółki - Adboard sp. z o.o. i NR EGAL sp. z o.o. Warexpo wymieni łącznie ok 25% wszystkich swoich nośników.

06.04.2017 | przeczytano: 654 razy
Bez popitki: Kampania warszawskiego ratusza

Bez Ciebie nie da rady. Płać podatki w Warszawie... „Zrób, żeby było poPITe”. Tymi hasłami ratusz chce zachęcać osoby mieszkające w stolicy aby rozliczały swój PIT w Warszawie. Kampania wystartowała 1 kwietnia wzbudzając spore kontrowersje.

06.04.2017 | przeczytano: 1320 razy

Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki oraz Miasto Stołeczne Warszawa współorganizują konkurs fotograficzny "W roli głównej Warszawa". Zdjęcia konkursowe można zgłaszać do 15 września 2013 roku. Nagrodami są aparaty fotograficzne i kursy fotograficzne oraz publikacja w wydawnictwie "Location Guide". Działanie zakończy się wystawą plenerową w Warszawie.

28.08.2013 | przeczytano: 1093 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764