logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

V&P: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Gala PR Wings za nami - znamy zwycięzców konkursu

61-osobowe jury tworzone przez najwyższej klasy ekspertów, wybrało najlepsze projekty komunikacyjne zgłoszone do 3. edycji konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Listę laureatów w 11 kategoriach ogłoszono 8 listopada br. w tracie uroczystej gali w warszawskim Hotelu Bellotto. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich SAPR oraz Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka. W tym roku po praz pierwszy wyróżniono również trzy firmy za ich dobre praktyki przetargowe.

09.11.2023 | przeczytano: 746 razy
Znamy nominowanych do PR Wings 2023

Zakończyły się eksperckie oceny zgłoszeń do 3. edycji konkursu PR Wings 2023. Jurorzy zdecydowali o zakwalifikowaniu do II etapu kilkudziesięciu projektów. Teraz w drodze kolejnego głosowania wybiorą zwycięzców, którzy o swojej wygranej dowiedzą się 8 listopada br. podczas uroczystej gali w Warszawie. Tego dnia poznamy również laureata Nagrody Specjalnej SAPR wybranego przez przedstawicieli agencji członkowskich stowarzyszenia spośród wszystkich projektów zgłoszonych do konkursu.

19.10.2023 | przeczytano: 729 razy
„Pij z Umiarem – To się rymuje” – muzyczna kampania Kompanii Piwowarskiej

Premiera teledysku „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” to finał drugiej edycji kampanii muzycznej, skupiającej się na edukacji odpowiedzialnego spożywania alkoholu. W tym roku tematem przewodnim akcji jest picie „z głową”, a zwieńczeniem kampanii jest utwór z ważnym przesłaniem: zawsze PIJ z UMIAREM!

15.09.2023 | przeczytano: 414 razy
„Pij z Umiarem – To się rymuje

Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.

05.07.2023 | przeczytano: 461 razy
Rekordowe wyniki kampanii z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha

Kampania edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” z rekordowymi wynikami: 16,8 mln zasięgu i 3,2 mln zaangażowania. Założeniem kampanii było wprowadzenie innowacyjnej formy komunikacji, aby dotrzeć z przekazem do jak najszerszego grona odbiorców i wywołać jak największe zaangażowanie.

29.11.2022 | przeczytano: 623 razy
Piotr Fronczewski i Pih w muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

Ponad 21 tysięcy pijanych kierowców zatrzymano w te wakacje. To aż 27% więcej niż rok temu. Okres wyjazdowy zawsze wiąże się ze wzmożonym ruchem na drogach. To również czas, podczas którego częściej sięgamy po napoje alkoholowe. Kompania Piwowarska w swojej akcji edukacyjnej uświadamia społeczeństwo, by nigdy nie łączyć tych dwóch rzeczy.  

16.09.2022 | przeczytano: 535 razy
Alkohol i samochód – muzyczna kampania Kompanii Piwowarskiej

Są rzeczy, które po prostu do siebie nie pasują, tak jak samochód i alkohol – to dewiza Kompanii Piwowarskiej, która w 2022 r. zmaterializuje się w nowej formie.

20.07.2022 | przeczytano: 1106 razy
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Jestem w Hebe”

Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  

16.09.2021 | przeczytano: 1811 razy
Poznań: mural marki Volkswagen Samochody Dostawcze

Osoby przejeżdżające ulicami Garbary lub Estkowskiego w Poznaniu, podziwiać mogą na ścianie jednej z kamienic niecodzienny mural. Wielkoformatowa praca zaprojektowana przez uznaną ilustratorkę Katarzynę Bogucką podkreśla związki marki Volkswagen Samochody Dostawcze ze stolicą Wielkopolski, w której produkuje się nowego Volkswagena Caddy. Za koncepcję kreatywną i koordynację artystyczną muralu odpowiada agencja reklamowa V&P. Prace malarskie wykonała firma Braughman Group Media.

16.04.2021 | przeczytano: 1060 razy
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”

„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić butelki zwrotne. W okładkowej sesji GLAMOUR Zuza zachęca do podążania za proekologicznym trendem, jakim jest oddawanie butelek zwrotnych.

29.10.2020 | przeczytano: 909 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764