logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

V: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20272

Aż cztery nagrody w Konkursie Twórców Reklamy 2021 w kategorii Komunikacja oraz brąz w Konkursie Innovation 2021 w kategorii Innowacje w komunikacji, zdobyła kampania „Gdzie są nasze Patronki?” Banku BNP Paribas. Nominację do „miecza” KTR otrzymała także kampania „Bank zmieniającego się świata”. Bank zdobył również nagrodę główną w kategorii Kampania społeczna/CSR za akcję „Gdzie są nasze Patronki?” oraz wyróżnienie w kategorii Digital – aplikacje mobilne/gry za projekt „Misja Samodzielność” w konkursie Kreatura 2021.

30.11.2021 | przeczytano: 41 razy
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi

W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w największych stacjach telewizyjnych), digital, komunikację w social mediach, POS, OOH, działania online video, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży.

30.11.2021 | przeczytano: 78 razy
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021

TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26 listopada w Nowym Teatrze.

29.11.2021 | przeczytano: 90 razy
Czynności wyłączone z pojęcia samodzielnej działalności gospodarczej

Pojęcie działalności gospodarczej jest bardzo istotne w przepisach ustawy o podatku VAT, ponieważ definiuje ono podatnika, a w dalszej kolejności jest jednym z elementów określających, czy czynność będzie opodatkowana VAT. Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o VAT podatnikami są osoby prawne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej oraz osoby fizyczne samodzielnie wykonujące działalność gospodarczą, bez względu na cel lub rezultat takiej działalności. Z definicji wynika więc, że elementem niezbędnym opodatkowania VAT jest wykonywanie działalności gospodarczej w sposób samodzielny.

29.11.2021 | przeczytano: 126 razy
„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach

„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po angielsku i hiszpańsku, ale również w języku niemieckim, chińskim oraz japońskim. Wśród partnerów publikacji znalazło się m.in. Muzeum Polskiej Wódki i Stowarzyszenie Polska Wódka.

29.11.2021 | przeczytano: 120 razy
Internet Zmysłów zrewolucjonizuje komunikację interpersonalną

Do 2025 roku wirtualna rzeczywistość wzbogaci się o doznania zmysłów takich jak węch czy smak. Do 2030 roku prześlemy cyfrowo myśli – planuje firma Ericsson. Już dziś Facebook inwestuje w stworzenie metawersum, czyli wirtualnego substytutu świata. Eksperci są natomiast zgodni co do tego, że pełna immersja w wirtualnej rzeczywistości wymaga integracji wszystkich zmysłów. Sam rynek VR w ciągu najbliższych kilku lat zwiększy swoją wartość ponad pięciokrotnie.

29.11.2021 | przeczytano: 153 razy
Czwarta fala koronawirusa ponownie najgroźniejsza dla HoReCa

Po pozytywnym odbiciu nastrojów w HoReCa z III kwartału br. nie ma już śladu. Subindeks Barometru EFL na IV kwartał br. był najniższy wśród 6 branż i wyniósł tylko 47,2 pkt. To spadek o 12,7 pkt. w porównaniu do poprzedniego kwartału, w którym wskaźnik osiągnął najlepszy wynik od ponad 2 lat (59,9 pkt.). Na taki wynik największy wpływ miały prognozy dotyczące sprzedaży – 40% hotelarzy i restauratorów spodziewa się mniejszej liczby zamówień w ostatnim kwartale tego roku. HoReCa jest również jedyną branżą, w której zdecydowana większość ankietowanych twierdzi, że czwarta fala koronawirusa ponownie pogorszy sytuację biznesów hotelarskich i gastronomicznych (85 proc.).

29.11.2021 | przeczytano: 151 razy
Robert Gonera: Trzeba opanować chaos reklamow

Zdaniem ambasadora akcji „Krajobraz Mojego Miasta” to do nas należy decyzja, w jakim otoczeniu chcemy żyć i w jaki sposób powinniśmy zadbać o dziedzictwo kulturowe zostawione nam przez poprzednie pokolenia. Nieprzemyślane inwestycje, pochopne usuwanie zieleni z ulic i placów, tandetne wykonawstwo, szpecące banery reklamowe, brak poszanowania dla wartości krajobrazowych, lekceważenie przepisów oraz złe gospodarowanie przestrzenią – to wszystko ma niebagatelny wpływ na wygląd miejsc, w których mieszkamy.

29.11.2021 | przeczytano: 115 razy

Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A.

Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.

29.11.2021 | przeczytano: 135 razy
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego materiały były wspominane w innych tytułach 2,8 tys. razy. W głównym zestawieniu najwyższe wzrosty liczby cytowań należą do portalu Interia i Programu Pierwszego Polskiego Radia.

29.11.2021 | przeczytano: 204 razy
1 2 3
Strona 1/2028 (artykułów: 20272)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764